Het BOC

Gebruikersavatar
Red Boll
Berichten: 253
Lid geworden op: 07 jun 2013 12:42

Re: Het BOC

Bericht door Red Boll » 03 dec 2014 22:28

LOL! Komt er een BOC LID moddergooien in een topic en dan sluiten sluit je met als motivatie dat een forum GAST zich netjes moet gedragen.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Burtonman
Berichten: 311
Lid geworden op: 01 apr 2010 17:04

Re: Het BOC

Bericht door Burtonman » 04 dec 2014 08:42

Net even mee gelezen, ( moet opletten ben nog niet lang actief) 8-) ondertussen weet eigenlijk iedereen hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat bij het boc, er zijn enkele leden (die zowiezo niets zinnigs kunnen vertellen op geen enkel forum), die ongestoord anderen met modder mogen begooien, zij zullen achter de schermen eens een berisping krijgen maar daar houd het meestal ook bij op.
Indien het boc een zinnig bestuur zou hebben, zouden jochem (motorpsycho) en paul (mibb alias blasho, naam zeker aangemaakt in zeer bedronken toestand (ons wel bekend)) iets meer dan zomaar een berisping geven.
Spijtig dat er een belangenmengsel is in het boc, en dus sommige overbeschermd zijn en anderen moeten steeds op hun tellen passen.
1 ding is zeker, het gaat nog steeds bergaf bij het boc en zal dan ook langzaam maar zeker uitdoven.

Eigenlijk wie geeft erom als je iets zelf gezocht heb!
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gebruikersavatar
Ed Grimme
Berichten: 191
Lid geworden op: 08 apr 2010 12:52

Re: Het BOC

Bericht door Ed Grimme » 04 dec 2014 11:24

Ik ga er niks meer over zeggen. Dat lijkt me het verstandigst.
beam me up, there is no intelligent life down here.Afbeelding

Gebruikersavatar
Red Boll
Berichten: 253
Lid geworden op: 07 jun 2013 12:42

Re: Het BOC

Bericht door Red Boll » 04 dec 2014 18:09

Oud zeer en met meer maten meten...

...heb met beide niet zo veel op.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Het BOC

Bericht door Frank Switser » 05 dec 2014 09:29

Het is jammer dat het gedrag van enkelen het plezier (en werk) van vele anderen negatief beïnvloeden.
Zolang de BOC daar niets aan gaat doen blijven dezelfde problemen steeds weer bovenkomen.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Ed Grimme
Berichten: 191
Lid geworden op: 08 apr 2010 12:52

Re: Het BOC

Bericht door Ed Grimme » 05 dec 2014 10:42

Quote
Beste forum gebruikers,

Graag willen wij reageren op een aantal zaken hier genoemd. In een vereniging is het altijd de ALV (Algemene Leden Vergadering) die zaken beslist en niet het bestuur. Het bestuur is wel onderdeel van de ALV.
De genoemde clash tussen de BOC en Frank zoals hier werd aangehaald is een foutieve weergave van zaken. Het zijn de leden die Frank uit de vereniging hebben gezet met een reden. Frank zal daar vast zijn eigen lezing over hebben. De knoppen die niet werken zullen worden nagezien.

Verder zijn wij van mening dat wij niet met forum gebruikers in discussie hoeven te gaan over het reilen en zeilen van de vereniging. Dat doen wij alleen met onze leden. Forum gebruikers zijn te gast en dienen zich ook zo te gedragen. Nu het moddergooien weer in volle gang is volgens jullie voelen wij ons genoodzaakt dit topic te sluiten.

Ter info: Alle genomen besluiten staan genoteerd in de notulen van alle ALV’s en zijn voor leden altijd bereikbaar en te lezen.

Laten we het verder netjes houden en met respect met elkaar omgaan en nogmaals, besluiten genomen op de ALV zullen hier niet besproken worden.

Met vriendelijke groet,

Bestuur BOC. einde quote.

I rest my case
beam me up, there is no intelligent life down here.Afbeelding

SandervB
Berichten: 478
Lid geworden op: 03 apr 2010 17:48

Re: Het BOC

Bericht door SandervB » 05 dec 2014 11:53

Hmm volgens mij heeft het bestuur die en ook andere beslissingen genomen waarbij geen mogelijkheid was om dat samen met de betrokkenen tijdens de ALV te bespreken.
Oftewel ze verdraaien de feiten behoorlijk.

Gebruikersavatar
Red Boll
Berichten: 253
Lid geworden op: 07 jun 2013 12:42

Re: Het BOC

Bericht door Red Boll » 05 dec 2014 22:07

SandervB schreef:Hmm volgens mij heeft het bestuur die en ook andere beslissingen genomen waarbij geen mogelijkheid was om dat samen met de betrokkenen tijdens de ALV te bespreken.
Oftewel ze verdraaien de feiten behoorlijk.
PATS, WOW, daar kwam ik ineens een VFROC Deja Vu voorbij! ;)
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Het BOC

Bericht door Frank Switser » 07 dec 2014 15:56

Het is inderdaad geen correcte weergave van zaken.
Volgens de statuten van de BOC mag het bestuur inderdaad een lid schorsen, en dat hebben ze dus ook met mij gedaan.
Echter, volgens diezelfde statuten mag het desbetreffende geschorste lid zich verdedigen tijdens de eerstvolgende algemene ledenvergadering. Toen ik dat wilde doen ben ik in opdracht van het toenmalige bestuur door de politie uit de zaal gezet voordat ik mijzelf heb kunnen verdedigen. Het bestuur was namelijk bang voor wat ik te zeggen had, en wilde niet dat de leden dit zouden horen.

Ook het door het bestuur weigeren van kandidaten voor een nieuwe voorzitter mag niet volgens hun eigen statuten (mits ze nog ongewijzigd zijn, ik heb de originele statuten nog in mijn bezit). Het bestuur moet alle kandidaten aandragen, maar mag wel zijn voorkeur voor een kandidaat uitspreken. Ze hebben er dus voor gekozen om weer af te wijken van hun eigen statuten.

Erg jammer dat men blijkbaar nog niets geleerd heeft van eerder gemaakte fouten waardoor elke keer weer mensen gepikeerd zijn en er een rel uitbreekt.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Het BOC

Bericht door Burrito » 07 dec 2014 16:08

Ik ben natuurlijk oo dit moment geen lid, dus strikt genomen heeft her bestuur gelijk mij uit te sluiten.
mijn perpersoonlijke 'pijn' zit hem in het feit dat het eerste antwoord op mijn aanmelding is dat er niets mee wordt gedaan omdat ik geen lid ben. Als dat de opzet was snap ik de oproep aan de niet-leden niet. Ik had dan een antwoord verwacht dat ik lid zou moeten worden om verder te kunnen gaan en als ik dat niet zou doen dat er dan niet verder wordt gegaan met mijn aanmelding.
het bestuur nu legt dit bij mij, ik had immers lid kunnen worden. Ik wist echter niet dat er nu al zo zwaar aan gewogen zou worden.

Het is jammer, natuurlijk is er nog een aanmelding dus de BOC gaat wel door maar ik geloof dat de leden van een vereniging altijd meer hebben aan keuze en diversiteit. Laat de leden maar kiezen of misschien gewoon beide kandidaten in het bestuur erbij.
Echter heeft het niet zo mogen zijn.
2018 KTM Super Duke GT

Plaats reactie