Marvin in het ziekenhuis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Marvin in het ziekenhuis

Bericht door Frank Switser » 23 okt 2014 17:36

Ons clublid Marvin K. (zijn nickname weet ik even niet) is deze week met spoed opgenomen in het ziekenhuis met een oorontsteking en een daaropvolgende hersenvliesontsteking.
Op waarschijnlijk blijvende schade aan zijn gehoor zal het naar verwachting weer goed met hem komen.
Hieronder een stukje dat hij vandaag op Facebook plaatste.
Beterschap Marvin!


Ik wil via deze weg iedereen die mij wilde steunen bedanken. Het lijkt misschien niets maar een ontsteking in het lichaam kan rare dingen met een mens doen.
Ik was rustig aan het werk en wachtende op een operatie aan het linker oor. Noem het een wonder of ontzettend pech maar de ontsteking viel mijn evenwicht orgaan aan incl mijn hersenvlies. Mijn evenwicht orgaan is kapot. Alles draait om je heen. En nee tegenhouden gaat niet. Alleen maar meer rommel in mijn lichaam pompen om de misselijkheid tegen te gaan. Ik ben dan ook in zeer snelle orde geopereerd. Hierbij is de volledige ontsteking weg gehaald. Dit duurde langer dan verwacht. Maar de operatie is geslaagd gehoor komt misschien niet meer terug. Maar als mijn lieve vrouw niet had gezorgd dat ik die middag in het ziekenhuis moest blijven had ik nu niet veel meer geweest. Het zal Gelukkige allemaal weer goed komen. Het andere evenwicht orgaan zal alles moeten overnemen. Dat kost tijd! Maar aller liefste schatje Kimberley Kamstra-Schooneveld bedankt voor alles wat je hebt gedaan voor altijd samen en voor eeuwig. Ik hou van jou!

The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Red Boll
Berichten: 253
Lid geworden op: 07 jun 2013 12:42

Re: Marvin in het ziekenhuis

Bericht door Red Boll » 24 okt 2014 00:33

Dat is even schrikken, maar hopen dat de gevolgen minimaal zullen zijn.

Beterschap en sterkte bij het herstel!
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Gebruikersavatar
Wile E. Coyote
Berichten: 414
Lid geworden op: 25 mar 2012 21:13

Re: Marvin in het ziekenhuis

Bericht door Wile E. Coyote » 24 okt 2014 08:41

Dat zo'n, op het eerste gezicht onschuldige ontsteking, zulke gevolgen kan hebben.
Gelukkig dat je meisje adequaat heeft gereageerd hierop en erger heeft voorkomen.

Sterkte in de strijd en hopelijk zonder ernstige restverschijnselen.

SandervB
Berichten: 478
Lid geworden op: 03 apr 2010 17:48

Re: Marvin in het ziekenhuis

Bericht door SandervB » 24 okt 2014 22:00

Heftig!
Wens hem sterkte met zijn herstel.

Plaats reactie