nankang roadiac op mijn bb

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: nankang roadiac op mijn bb

Bericht door Frank Switser » 23 mei 2013 08:15

Je foto werkt nu wel, maar het plaatje in je onderschrift (over België) werkt nog steeds niet.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: nankang roadiac op mijn bb

Bericht door Burrito » 23 mei 2013 10:14

Gerkenator schreef:
Burrito schreef:In dat nummer staat ook een stukje over BearDevil, mijn nieuwe merk!!!
ik dacht al dat jij dat was ( jonge onderneming uit almere ) staan in datzelfde nummer op pagina 11

waarom geen engels EN nederlands op je website?
nu trouwens Engels, Nederlands en Duits op de site
2018 KTM Super Duke GT

Gebruikersavatar
Gerkenator
Berichten: 357
Lid geworden op: 10 okt 2011 18:16

Re: nankang roadiac op mijn bb

Bericht door Gerkenator » 29 mei 2013 20:49

plus minus 4500km
Afbeelding
Afbeelding

plus minus 7000km incl: 1 dag circuit en 5 dagen eifel en 7 dagen zwarte woud
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en de voorband na 7000km
Afbeelding
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: nankang roadiac op mijn bb

Bericht door Frank Switser » 30 mei 2013 08:03

Dus na 7000km is de achterband al op? Dat is wel erg vlot.....
Ik haal met mijn Sportsmarts en een stevige rijstijl al meer kilometers.
Voorband ziet er nog wel goed uit, daar kan nog wel 3.000km bij.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Albert
Berichten: 408
Lid geworden op: 01 apr 2010 19:30

Re: nankang roadiac op mijn bb

Bericht door Albert » 30 mei 2013 19:16

Aan de manier van slijten zie ik ook dat er wel mee doorgereden is. 7000 k is dan nog wel vlot, maar niet onmogelijk. Zou op zo`n manier dan goedkoop duurkoop worden?

Gebruikersavatar
Gerkenator
Berichten: 357
Lid geworden op: 10 okt 2011 18:16

Re: nankang roadiac op mijn bb

Bericht door Gerkenator » 30 mei 2013 19:55

gewoon woon werk rijd ik vrij normaal

maar weekend ritjes en in duitsland rijd ik wel lekker door ja.
en zo min mogelijk grotere wegen en snelweg.
een schaamrand van zo'n dikke 5mm denk ik, platter krijg ik hem niet. misschien dat ik een enkele keer wel platter ga in een haarspeld ofzo, maar denk dat je dan geen slijtage patroon ziet

met zelfde rijstijl haalde ik 9000km op metzeler z8 en ook iets in die buurt met continental road attack2 ( maar die heb ik iets eerder gewisseld dan nodig was, had denk ik wel de 9000 kunnen halen met de road attack2 ) maar toen heb ik wel iets meer snelweg gepakt naar zwarte woud en weer terug.

qua rijeigenschappen en grip ben ik eigenlijk heel erg tevreden over deze banden, en zou ik ze er best nog wel een keer onder willen hebben, zelfs al zouden ze in de zelfde prijsklasse ongeveer zitten. misschien eerst eens een achterband, maar probeer eerst de 8000 nog even te halen, met gewoon woon werk gebruik moet ik nog wel wat km's kunnen halen.

lekkerste band tot nu toe vind ik wel de road attack2, maar heb ook nog niet zo veel verschillende banden gehad. echt veel verschil voel ik ook niet met deze huidige banden.
op reperatie of bitumen stroken heb ik tot nu toe het minste last gehad met de nankang banden. maar misschien komt dat ook omdat de temperaturen nog niet zo hoog zijn.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
SR-71
Berichten: 279
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:27

Re: nankang roadiac op mijn bb

Bericht door SR-71 » 31 aug 2013 16:03

Ik heb nu 4 nieuwe banden onder mijn auto. Ik zeg tegen de garage "gooi er maar 4 nieuwe onder maar niet te duur" 1x raden welk merk.
Nankang :lol: 75 euro per stuk. is een hele nette prijs voor onder mijn Previa. En ze rijden erg stil en soepel.
Nu waren mijn voorbanden helemaal op en achter nog zat profiel maar wel uitdroogscheuren erin (die zaten er pas +/-15.000 onder en 4 jaar oud, kwikfit bandjes)

Zitten ze nog onder je Bird en hoe zijn ze nu?

Gebruikersavatar
Gerkenator
Berichten: 357
Lid geworden op: 10 okt 2011 18:16

Re: nankang roadiac op mijn bb

Bericht door Gerkenator » 31 aug 2013 16:43

nee zitten sinds kort nu pirelli angel gt onder
die komen meestal als nummer 1 uit de testen en vooral bij nat weer moeten ze super zijn en ook qua levensduur.

maar als ik eerlijk ben bevallen ze niet echt, ik vond de nankang beter rijden.
ik vind de pirelli iets te sportief en licht sturen, de nankang waren wat neutraler en vertrouwder.
maar ze zijn geloof ik niet meer te verkrijgen, anders had ik ze weer genomen.

en zo uit mijn hoofd heb ik er zo'n 8000km mee gehaald achter, voorband kon nog wel bijna 3000km mee
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Plaats reactie