Cruise Control

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Cruise Control

Bericht door Frank Switser » 08 dec 2011 09:08

Enige weken geleden ben ik de officiële importeur voor de Benelux geworden voor de GoCruise, een hele simpele maar doeltreffende cruise-control.
Plaatsen en verwijderen is ongeveer 5 seconden werk, dus je kunt hem ook alleen voor langere ritten even plaatsen......
Wat uitleg en een filmpje van het gebruik op: http://www.2wheelride.com/throttle_pro.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze verkoop ik nu voor € 22,50 inclusief BTW.
Voor HBBF-leden reken ik nu geen verzendkosten (mits de complete bestelling in een enveloppe blijft passen)

EDIT: Mei 2012, prijs aangepast naar € 22,50
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Ranjoles
Berichten: 231
Lid geworden op: 04 apr 2010 08:35

Re: Cruise Control

Bericht door Ranjoles » 08 dec 2011 14:24

Filmpje gezien, maar heb je er zelf ook ervaring mee?
Ik heb de vista, en die doet het voor mij prima, werkt dit makkelijker/beter?

Gebruikersavatar
Medic-XX
Berichten: 635
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:28

Re: Cruise Control

Bericht door Medic-XX » 08 dec 2011 18:18

De vista ben je 20 min mee bezig om hem passend en goed werkend te krijgen. Rammelt wel eens los en loopt toch terug.
Dit zet je op je hendel en klaar.

Albert
Berichten: 408
Lid geworden op: 01 apr 2010 19:30

Re: Cruise Control

Bericht door Albert » 08 dec 2011 19:46

Oe nice! Zet je dit tussen het rubber en de knoppen? Op om het rubber heen? Iemand hier ervaring mee op de BB?

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Cruise Control

Bericht door Frank Switser » 09 dec 2011 09:17

Albert schreef:Oe nice! Zet je dit tussen het rubber en de knoppen? Op om het rubber heen? Iemand hier ervaring mee op de BB?
Ik heb er al een paar verkocht voor de BB, en nog geen klachten (nu wordt er ook weinig gereden met dit weer). Ik heb hem er zelf ook op.....
Bij veel BB's heb je te weinig ruimte tussen handvat en schakelaarhuis om de Vista te kunnen plaatsen, deze past overal op. Vooral bij verwarmde handvaten is hat vaak onmogelijk de Vista te plaatsen.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Ed Grimme
Berichten: 191
Lid geworden op: 08 apr 2010 12:52

Re: Cruise Control

Bericht door Ed Grimme » 09 dec 2011 10:01

Ik vind het maar een gepiel met die vista, Zit altijd te frotten om goed bij dat knopje te kunnen komen, zeker met je handschoenen aan, dus ik gebruik hem eigenlijk nooit.
beam me up, there is no intelligent life down here.Afbeelding

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Cruise Control

Bericht door Frank Switser » 09 dec 2011 10:42

Ed Grimme schreef:Ik vind het maar een gepiel met die vista, Zit altijd te frotten om goed bij dat knopje te kunnen komen, zeker met je handschoenen aan, dus ik gebruik hem eigenlijk nooit.
Je bent niet de enige, vandaar dat ik een andere oplossing naast de Vista heb gezocht (en gevonden). Bijkomend voordeel (voor mij) is dat ik nu officieel de enige importeur voor de Benelux ben......
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Ranjoles
Berichten: 231
Lid geworden op: 04 apr 2010 08:35

Re: Cruise Control

Bericht door Ranjoles » 09 dec 2011 16:26

Het principe gaat erom dat de gashendel tegen gehouden wordt door de remhendel, toch?

Gebruikersavatar
Medic-XX
Berichten: 635
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:28

Re: Cruise Control

Bericht door Medic-XX » 09 dec 2011 17:49

Ranjoles schreef:Het principe gaat erom dat de gashendel tegen gehouden wordt door de remhendel, toch?

Yep klopt helemaal

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Cruise Control

Bericht door Frank Switser » 09 dec 2011 21:15

Ranjoles schreef:Het principe gaat erom dat de gashendel tegen gehouden wordt door de remhendel, toch?
Jawel, maar met een slippende verbinding. Je kan dus gewoon het gas dichtdraaien of verder openzetten.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Plaats reactie