Welkom op het Honda Blackbird Forum!

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Welkom op het Honda Blackbird Forum!

Bericht door Frank Switser » 29 dec 2009 11:29

Welkom op dit forum, speciaal gewijd aan de Honda CBR1100XX Super Blackbird.
Dit forum is voor en door Blackbirdrijders, en mensen die daar interesse in hebben. Met zijn allen zullen we het forum vullen met onderwerpen, artikelen, reacties en foto's. Dit forum zal Januari 2010 opengaan, en potentiele leden zullen worden aangeschreven.
In principe mag alles op dit forum wat niet onder de Nederlandse wet strafbaar gesteld is. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je de grenzen van het (on-)betamelijke moet opzoeken, maar er mag veel.....

De reden dat dit Forum bestaat is dat er veel mensen zich niet (langer) kunnen vinden in de manier waarop er binnen de "andere Blackbirdclub" omgegaan wordt met andersdenkenden. De BOC is voor velen een prima keuze, maar wij willen meer vrijheid, en meer tegenspraak mogelijk maken. Aangezien dat ondanks vele keren aandringen binnen de BOC niet mogelijk was, hebben wij besloten opnieuw een Blackbirdclub op te richten.

Echter, dit is geen echte club, maar alleen een Forum. De forumgebruikers zullen zelf hun activiteiten moeten ontplooien m.b.v. andere goedwillende gebruikers. Er is geen bestuur, geen commissie's, en er zijn geen leden. Alle activiteiten zijn gratis (behalve indien anders aangegeven), en lidmaatschap van een andere club is geen bezwaar. Wij hebben geen hekel aan de BOC of aan de leden en het bestuur, maar willen graag op een andere manier mensen benaderen, en op een andere manier benaderd worden. De kosten van dit forum worden door de sponsoren opgebracht.

Het is prettig voor ons en andere gebruikers als nieuwe Forumleden zich even voorstellen in het desbetreffende topic.
Het hoeft natuurlijk geen volledige levensbeschrijving te zijn, maar een voornaam, geboortejaar en beroep zou leuk zijn. Werkgeven of eigen bedrijf mogen genoemd worden, zolang het geen reclameposting wordt.

Veel plezier, en tot ziens op of naast de weg!
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Burtonman
Berichten: 311
Lid geworden op: 01 apr 2010 17:04

Re: Welkom op het Honda Blackbird Forum!

Bericht door Burtonman » 01 apr 2010 17:06

Blij weer iets van je te horen Frank, laten we daar maar mee doorgaan, prachtig initiatief en net wat ik zocht.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gebruikersavatar
Medic-XX
Berichten: 635
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:28

Re: Welkom op het Honda Blackbird Forum!

Bericht door Medic-XX » 01 apr 2010 17:17

Burtonman schreef:Blij weer iets van je te horen Frank, laten we daar maar mee doorgaan, prachtig initiatief en net wat ik zocht.
Eddy Welkom hier.
Ben ook blij dat Frank dit heeft gedaan.

Hertog Jan
Berichten: 42
Lid geworden op: 01 apr 2010 19:02

Re: Welkom op het Honda Blackbird Forum!

Bericht door Hertog Jan » 01 apr 2010 19:04

Burtonman schreef:Blij weer iets van je te horen Frank, laten we daar maar mee doorgaan, prachtig initiatief en net wat ik zocht.
Ik sluit me er helemaal bij aan !

Ik kreeg namelijk ook een ban omdat ik commentaar gaf...

Groeten, Jan
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.

Black is Back
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2010 22:34

Re: Welkom op het Honda Blackbird Forum!

Bericht door Black is Back » 01 apr 2010 22:49

Ik blijf het idee van een forum speciaal voor bb rijders een super initatief en heb er in het verleden al veel baat bij gehad, ik ben dan wel niet zo fanatiek dat ik bij ieder toerrit van de partij was maar de keren dat ik erbij was wel genoten.
wat er allemaal tussen Frank en de BOC gebeurt is vind ik ook verder niet interessant, maar ik weet wel dat
je bij Frank altijd terecht kan met al je vragen en dit nieuwe forum een ontzettend goed idee vind en er zeker af en toe op te vinden zal zijn.
Heb helaas ook niet echt veel computerervaring dus daar kan ik je niet mee helpen, een toerritje ben ik zeker voor te vinden.

Ikzelf rijd al 8 jaar op een Black Bird kom uit hoofddorp, vrouw, 3 kinderen en een aannemersbedrijf (heb al grijze haren)

Ed

Gebruikersavatar
Medic-XX
Berichten: 635
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:28

Re: Welkom op het Honda Blackbird Forum!

Bericht door Medic-XX » 02 apr 2010 14:29

Welkom Welkom allemaal op ons mooie kletsforum

Burtonman
Berichten: 311
Lid geworden op: 01 apr 2010 17:04

Re: Welkom op het Honda Blackbird Forum!

Bericht door Burtonman » 02 apr 2010 15:18

En nu maar hopen dat er geen zatte onwijsheden verteld worden, en stemming makkerij, iemand die zijn remolie om de 6 maand vervangt moet mij niks meer komen "vertellen", oh ja ik had een ban gekregen omdat ik iemand van het bestuur via PM mijn mening had gezegd, dus niks verkeerd via het forum, zo zie je maar Jan we gaan ons mss nog zien, want ik heb mijne blauwe nog, want madam zit er graag op, en op een fireblade zit het neet lekker :lol:
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gebruikersavatar
Medic-XX
Berichten: 635
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:28

Re: Welkom op het Honda Blackbird Forum!

Bericht door Medic-XX » 02 apr 2010 17:20

Tuurlijk heb jij je blauwe nog.

Gebruikersavatar
The Doctor
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 apr 2010 14:36

Re: Welkom op het Honda Blackbird Forum!

Bericht door The Doctor » 03 apr 2010 14:38

Allez se, ook maar eens komen kijken. Leuk inititief Frank.

HJ, goed te horen dat je er ook bent. Binnenkort eens een biertje pakken.
"This reality is really just a fucked up dream"

SandervB
Berichten: 478
Lid geworden op: 03 apr 2010 17:48

Re: Welkom op het Honda Blackbird Forum!

Bericht door SandervB » 03 apr 2010 17:51

Ook ik kom natuurlijk hier kijken en posten, leuk om weer een aantal mensen terug te lezen :D

Frank, goed initiatief, ik was al benieuwd wanneer het ging gebeuren :!:

Sander (Blackbird024 bij BOC)

Plaats reactie