Heb je nog gereden?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Heb je nog gereden?

Bericht door Frank Switser » 07 nov 2018 09:55

In dit topic is het de bedoeling om een posting te maken als je een ritje gereden hebt dat de moeite waard is om te delen. Dat mag elk soort rit zijn, zelfs naar je schoonmoeder, mits er iets bijzonders mee is....
Een foto is leuk, maar hoeft niet.....
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Heb je nog gereden?

Bericht door Frank Switser » 07 nov 2018 10:19

Gisteren (di. 06/11) gebruik gemaakt van het mooie weer en samen met een vriend naar Hyperpro Alphen aan de Rijn gereden voor afstelling van mijn (aangepaste) vering omdat ik zelf de boel niet goed onder controle kreeg.
Ik heb namelijk een aftermaket cartidge in mijn voorvork die geheel instelbaar is.
Na de afstelling door Bas had ik het gevoel en het plezier in mijn BB weer terug, en voelde het ook weer veel veiliger.

Voor fijntuning en onderhoud gaat deze winter zowel de voorvork als de Hyperpro achterschokbreker naar Bas. Ondanks dat het nu al erg goed is valt er nog wel wat te winnen.....

De rit erhaan was tamelijk saai (snelweg), maar de terugrit binnendoor naar Amsterdam was mooi en lekker (met 17 graden!). Laatste rit van het jaar? Wie weet....
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Shaysus
Berichten: 65
Lid geworden op: 10 jul 2017 20:36

Re: Heb je nog gereden?

Bericht door Shaysus » 20 nov 2018 22:32

Morgen gewoon weer op de Blackbird naar het werk! Ze voorspellen niet al te mooi weer maar zolang het niet (te) glad is gaat deze meneer op de brommer naar het werk!

mrijnvis
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 jul 2017 23:24

Re: Heb je nog gereden?

Bericht door mrijnvis » 20 nov 2018 23:57

mooie rit zondag 18-11-2018 Utrechtse heuvel rug, Barneveld binnendoor naar Utrecht was frisjes
en elke dag naar mijn werk ongeveer 35 km enkele rit

Plaats reactie