AFS Motorparts en www.motorbanden.eu

SandervB
Berichten: 478
Lid geworden op: 03 apr 2010 17:48

Re: AFS Motorparts en www.motorbanden.eu

Bericht door SandervB » 15 jun 2011 12:06

Ik heb meteen maar even je facebook bekeken :D

Volgens mij kan ik je geen "vriend" maken, maar ik heb wel een "vind dit leuk" achtergelaten :lol:

Gebruikersavatar
Medic-XX
Berichten: 635
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:28

Re: AFS Motorparts en www.motorbanden.eu

Bericht door Medic-XX » 15 jun 2011 13:33

SandervB schreef:Ik heb meteen maar even je facebook bekeken :D

Volgens mij kan ik je geen "vriend" maken, maar ik heb wel een "vind dit leuk" achtergelaten :lol:

Veel volgers creeren en leuke advertenties en aanbiedingen erop zetten Frank

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: AFS Motorparts en www.motorbanden.eu

Bericht door Burrito » 15 jun 2011 15:05

SandervB schreef:Ik heb meteen maar even je facebook bekeken :D

Volgens mij kan ik je geen "vriend" maken, maar ik heb wel een "vind dit leuk" achtergelaten :lol:
dit komt omdat dit een PAGE is en geen persoon...
2018 KTM Super Duke GT

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: AFS Motorparts en www.motorbanden.eu

Bericht door Frank Switser » 23 jul 2011 18:08

Toch maar in de buidel getast voor:
Afbeelding
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Medic-XX
Berichten: 635
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:28

Re: AFS Motorparts en www.motorbanden.eu

Bericht door Medic-XX » 23 jul 2011 22:16

Frank Switser schreef:Toch maar in de buidel getast voor:
Afbeelding

Erg mooi geworden. Mooie reclame voor je zaak.
Ook nog strepen over de auto in de vorm van bandenprofiel.

Burtonman
Berichten: 311
Lid geworden op: 01 apr 2010 17:04

Re: AFS Motorparts en www.motorbanden.eu

Bericht door Burtonman » 24 jul 2011 10:14

Mooie auto Frank je hebt de achterruiten geblendeerd, is de auto lichte vracht en zo 100% aftrekbaar? Bij ons moeten daarvoor de achterbank eruit of de laadruimte moet van een bepaalde lengte zijn tov het center van de wielen.
Zo heb ik mij ook een Vivaro 2500 TI gekocht en rij er ook privé mee rond en toch 100% aftrekbaar, en mss de cb1000 r verkopen en uiteraard na een uitvoerige testrit (augustus) volgend jaar de vfr1200 automaat , groeten Burtonman.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: AFS Motorparts en www.motorbanden.eu

Bericht door Frank Switser » 24 jul 2011 16:07

Burtonman schreef:Mooie auto Frank je hebt de achterruiten geblendeerd, is de auto lichte vracht en zo 100% aftrekbaar? Bij ons moeten daarvoor de achterbank eruit of de laadruimte moet van een bepaalde lengte zijn tov het center van de wielen.
Zo heb ik mij ook een Vivaro 2500 TI gekocht en rij er ook privé mee rond en toch 100% aftrekbaar, en mss de cb1000 r verkopen en uiteraard na een uitvoerige testrit (augustus) volgend jaar de vfr1200 automaat , groeten Burtonman.
Bij ons is dat ongeveer hetzelfde. Geen achterbank, en zelfs de bevestigingspunten voor de veiligheidsgordels achterin moeten weggeslepen worden. De laadruimte moet een bepaalde minimale maat hebben, en de ruit van het linkerportier moet beblindeerd worden (rechts is het gewoon een normaal raam). Daarnaast moet er een vast en volledig gesloten schot achter de voorstoelen zitten.
Zolang je niet teveel privekilometers rijdt is dit volledig aftrekbaar van de belasting (en aangezien ik toch geen tijd heb voor privekilomters komt dat wel goed.....).
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: AFS Motorparts en www.motorbanden.eu

Bericht door Burrito » 25 jul 2011 09:39

Frank Switser schreef:
Burtonman schreef:Mooie auto Frank je hebt de achterruiten geblendeerd, is de auto lichte vracht en zo 100% aftrekbaar? Bij ons moeten daarvoor de achterbank eruit of de laadruimte moet van een bepaalde lengte zijn tov het center van de wielen.
Zo heb ik mij ook een Vivaro 2500 TI gekocht en rij er ook privé mee rond en toch 100% aftrekbaar, en mss de cb1000 r verkopen en uiteraard na een uitvoerige testrit (augustus) volgend jaar de vfr1200 automaat , groeten Burtonman.
Bij ons is dat ongeveer hetzelfde. Geen achterbank, en zelfs de bevestigingspunten voor de veiligheidsgordels achterin moeten weggeslepen worden. De laadruimte moet een bepaalde minimale maat hebben, en de ruit van het linkerportier moet beblindeerd worden (rechts is het gewoon een normaal raam). Daarnaast moet er een vast en volledig gesloten schot achter de voorstoelen zitten.
Zolang je niet teveel privekilometers rijdt is dit volledig aftrekbaar van de belasting (en aangezien ik toch geen tijd heb voor privekilomters komt dat wel goed.....).
dat van dat schot weet ik niet zeker, ik ken zat grijs-kenteken auto's die dat niet hebben, denk aan al die Citroën Berlingo /Peugeot Partner achtige auto's.... en verder kunnen wij nooit privé een auto op grijs kenteken rijden, je zal deze altijd op een bedrijf moeten hebben, anders betaal je alsnog voor een normale auto. Daarbij is het zo dat als je de auto voor meer dan 500 km per jaar privé gebruikt (en dan moet je een km registratie bijhouden) dan moet je bijtelling betalen, dat houdt in, 25% (afhankelijk van de uitstoot kan het ook 20% of 14% zijn maar dat lijkt me onwaarschijnlijk voor dit type auto) over de nieuwwaarde van de auto, inclusief BPM en BTW, ookal heb je de BTW nooit betaald als bedrijf. Het zijn dus heftige regels en je betaald altijd heel veel...

Ik heb zelf gekozen om een auto ouder dan 15 jaar op de zaak te kopen, deze rijd ik onbeperkt privé (geen ritten registratie) en ik kan alle kosten aftrekken van de belasting. Ik moet dan wel bijtelling betalen maar in dit geval is dat 35% over de dagwaarde, welke in mijn geval 2500 euro is, dus betaal ik netto grofweg 25 euro per maand, dan is het het wel waard om de auto op de zaak te hebben en alle kosten af te kunnen trekken, ik betaal meer dan 25 euro per maand aan belasting op de benzine, dan heb ik het nog niet over onderhoud, verzekering, etc.
2018 KTM Super Duke GT

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: AFS Motorparts en www.motorbanden.eu

Bericht door Burrito » 25 jul 2011 09:39

Frank Switser schreef:Toch maar in de buidel getast voor:
Afbeelding
On Topic:

Erg mooi geworden!
2018 KTM Super Duke GT

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 mei 2010 19:59

Re: AFS Motorparts en www.motorbanden.eu

Bericht door Jeroen » 26 jul 2011 23:04

Oh ja dat waren mooie tijden...
Tussen 2001 en 2003 reed ik in een Seat Cordoba Vario op Grijs kenteken van de baas.
10% bijtelling over het bedrag ex BTW en BPM. Je lacht je helemaal slap....
Helaas bestaat die regeling niet meer...

Overgens zonder dicht schot achter de stoelen...

Plaats reactie