Handvatverwarming
-
Blackbird2001
Handvatverwarming
Ik heb 4 weken geleden mijn Blackbird gekocht. Daar zit handvatverwarming opgebouwd. Gisteren was ik zo beidehand om eens te proberen of het ook daadwerkelijk werkt. Die handvaten worden dus niet warm. Zelfs niet met regelaar op max. Regelunit krijgt stroom, dat heb ik al gemeten. Bestaat de mogelijkheid dat die regelaar het pas doet als de buitentemperatuur beneden een bepaalde waarde ligt of is het gewoon een domme regelaar en is ie waarschijnlijk kapot?
Re: Handvatverwarming
hij hoort gewoon te werken als je hem aanzet.
Misschien een draadje kapot in de handvaten (ik gooi maar een balletje op).
Mocht je er 1 willen ik heb er nog een te koop.
De handvaten zijn mij nanelijk te dik en voelt voor mij dus onprettig aan.
Misschien een draadje kapot in de handvaten (ik gooi maar een balletje op).
Mocht je er 1 willen ik heb er nog een te koop.
- Frank Switser
- Site Owner
Volg eenst de bedrading eens van de handvaten naar de regelaar, en van de regelaar naar de accu.
Waarschijnlijk zit er een stekkertje los, of is de zekering in de bedrading doorgebrand. Beide handvaten kapot gebeurt niet zo vaak......
Waarschijnlijk zit er een stekkertje los, of is de zekering in de bedrading doorgebrand. Beide handvaten kapot gebeurt niet zo vaak......
-
Blackbird2001
Dank voor jullie reacties. Zal zaterdag alles eens loshalen en nalopen. Regelunit krijgt stroom, dat is zeker. Laat wel weten of ik verder gekomen ben..
Wat betaal je voor zoiets en hoe zit dat verwerkt in de motor?JayZer schreef: Mocht je er 1 willen ik heb er nog een te koop.
zit makkelijk in de motor, handvatten vervangen en de regelunit aansluiten, simpel zat...
alleen er is een inherent "probleem" met handvatverwarming. Je verwamt de handen van binnenuit, terwijl de rijwind juist van buiten komt. Ik heb om die reden ooit eens verwarmde handschoenen aangeschaft, dan verwarm je de buitenkant die in de wind zit dus is ideaal (en je hoeft niet altijd het handvat vast te houden voor de warmte) het nadeel is dan weer dat je een draad door je jas hebt lopen die je aan in je motor klikt (tussen het zadel door) maar dat vind ik een minimaal probleem persoonlijk.
alleen er is een inherent "probleem" met handvatverwarming. Je verwamt de handen van binnenuit, terwijl de rijwind juist van buiten komt. Ik heb om die reden ooit eens verwarmde handschoenen aangeschaft, dan verwarm je de buitenkant die in de wind zit dus is ideaal (en je hoeft niet altijd het handvat vast te houden voor de warmte) het nadeel is dan weer dat je een draad door je jas hebt lopen die je aan in je motor klikt (tussen het zadel door) maar dat vind ik een minimaal probleem persoonlijk.
2018 KTM Super Duke GT
Dat is ook nog een idee, had ik het van 't weekend ook over met iemand die dat had. Toch maar 'ns in overweging nemen. Kun je dat soort handschoenen gewoon in een motorzaak kopen? Of moet je daarvoor een speciaalzaak hebben?
mijne komen bij de motoport vandaan... maar misschien kan Frank ze ook wel bestellen
2018 KTM Super Duke GT
Mooi kerstcadeautje, haha!