Kan het zijn dat een 2000 model koud harder stationair loopt dan een 2002 model?
Wat ik ook stel aan de stationair knop, koud blijft de Bluebird 2000rpm lopen.
Maar na een paar honderd meter bij de eerste verkeerslichten zakt het al snel.
Denk niet dat het iets is om me ongerust over te maken maar het viel mij op.
Kan het aan de catelisator liggen die op de 2002 zit?
Stationair lopen
Stationair lopen
XX1100 2000 #bluebird
- Frank Switser
- Site Owner
- Berichten: 2503
- Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50
Re: Stationair lopen
Nee, het is zeer waarschijnlijk de "Wax Idle Unit".
Dit onderdeel zorgt er voor dat het stationair toerental hoger ligt bij opstarten, en dan zodra het opwarmt langzaam weer zakt.
Jouwe is nog vrij netjes, ik heb ze meegemaakt die tot wel 4000 toeren liepen bij koude start.
Dit onderdeel zorgt er voor dat het stationair toerental hoger ligt bij opstarten, en dan zodra het opwarmt langzaam weer zakt.
Jouwe is nog vrij netjes, ik heb ze meegemaakt die tot wel 4000 toeren liepen bij koude start.
Re: Stationair lopen
Aha.... mij lijkt het nog net acceptabel.. als het hoger wordt maar een keer verder kijken dan...
XX1100 2000 #bluebird