nieuwe koppelingsplaten monteren
nieuwe koppelingsplaten monteren
Heeft er nog iemand tips ? Of weet iemand ergens een foto handleiding te vinden? ?
Mijn dank is groot.
Mijn dank is groot.
Re: nieuwe koppelingsplaten monteren
Ja ergens anders lid worden voor € 15

R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ik wordt daar geen lid meer. Gebruiker is prima.
Wellicht zwerft er op internet iets, maar ik kan het niet vinden iig.
Wellicht zwerft er op internet iets, maar ik kan het niet vinden iig.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik heb (denk ik) het werkplaatshandboek op CD-R voor je indien je interesse hebt.
Ik ben helaas ook geen (betalend) lid meer, anders had ik de HT wel even op kunnen zoeken voor je...
Ik heb ook wel een wphb in pdf voor je, maar ik weet niet of het toegestaan is hier om dergelijke exemplaren te verspreiden...
Ik heb ook wel een wphb in pdf voor je, maar ik weet niet of het toegestaan is hier om dergelijke exemplaren te verspreiden...
Ik heb zelf een WPHB hier van Haynes. Maar ik dacht misschien is er een fotohandleiding die wat helderder is en nederlands gesproken is.
- Frank Switser
- Site Owner
Koppelingsplaten moeten vervangen komt bij de BB maar zeer zelden voor. Die Engelsman die 450.000 mijl (675.000km) gereden heeft met zijn BB heeft slechts 2 keer platen moeten wisselen, dus ongeveer elke 225.000 km......
Waarom moeten de jouwe nu al vervangen worden? Veel stoplichtsprintjes?
Waarom moeten de jouwe nu al vervangen worden? Veel stoplichtsprintjes?
Dat af en toe, maar ik denk dat de VRO de koppeling de das om heeft gedaan...Ze slipt behoorlijk in de hogere RPM regionen. Zodoende kon ik maar amper voor de K1600 komen afgelopen weekend

- Frank Switser
- Site Owner
ik denk dat je het eerder in andere olie moet zoeken, dan in andere koppelingsplaten.
Waarschijnlijk heb je er Castrol RS in? Die klacht heb ik namelijk al vaker gezien , ook bij de BB.
Ik adviseer de Motorex TopSpeed 3/4-syntheet.
Waarschijnlijk heb je er Castrol RS in? Die klacht heb ik namelijk al vaker gezien , ook bij de BB.
Ik adviseer de Motorex TopSpeed 3/4-syntheet.