Beste Blackbird vrienden,
Ik heb er heel lang over na moeten denken en het gaat mij echt aan mijn hart maar ik heb besloten mijn blackbird te verkopen.
De reden hiervan is dat ik er te weinig tijd meer voor heb en ik er hierdoor bijna niet meer mee ga rijden.
Het gaat om een zeer mooie doffe in nieuwstaat verkerende Honda CBR 1100 XX Super Blackbird van 2004 met gouden velgen zonder val of ongeval schade.
Hier een filmpje van de Dynorun bij Ten Kate motoren: http://www.youtube.com/watch?v=PXq4G3zBBa0
De motor heeft niet meer dan 40.000 kilometer gelopen en heeft twee Akrapovic einddempers (originele dempers ook nog anwezig). Verder zit er een Puig kuipruitje op zodat je wat meer uit de wind zit en deze is tevens getint.
De motor staat alleen op de Blackbird Owners Club en op het Honda Blackbird Forum te koop aangeboden omdat ik de motor graag alleen aan een liefhebber verkoop, omdat ik er zelf ook altijd met veel zorg mee ben omgesprongen.
Met vriendelijke groet,
Erwin Kunst 06-42211917.
Te koop: In nieuwstaat verkerende doffe blackbird van 2004
-
Erwin Kunst
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Te koop: In nieuwstaat verkerende doffe blackbird van 20
Dat is heel Jammer Erwin....... (maar te begrijpen)
Wat vraag je ervoor? Een richtprijs zorgt voor meer respons, een open aanbieding schrikt mensen vaak af.....
Een foto erbij helpt ook aanzienlijk!
Wat vraag je ervoor? Een richtprijs zorgt voor meer respons, een open aanbieding schrikt mensen vaak af.....
Hij vraagt rond de 8000 euro voor de motorfiets geloof ikFrank Switser schreef:Dat is heel Jammer Erwin....... (maar te begrijpen)
In dat geval zou ik even op MP rond gaan struinen en de vraagprijs op zijn minst heroverwegen....Medic-XX schreef:Hij vraagt rond de 8000 euro voor de motorfiets geloof ikFrank Switser schreef:Dat is heel Jammer Erwin....... (maar te begrijpen)
Alle respect, maar das wel heul errug veul...