Zwarte Blackbird niet meer te koop
Zwarte Blackbird niet meer te koop
Mijn CBR1100XX staat NIET meer te koop...
Re: Zwarte Blackbird te koop
Simon sterkte man. Hoop dat je de BB voor een mooie prijs kan verkopen
Beeindigen hobby??
Dat klinkt niet best
Dat klinkt niet best
Zo voelde ik me ook toen ze mijn rijbewijs innamen. Direct de SP-1 op Marktplaats.
5 maanden later wastie weg....
Maar ook het pak aan de wilgen?
Bewaar dat nou. Levert niks op, en dan heb je in ieder geval wat, mocht het weer gaan jeuken.

5 maanden later wastie weg....
Bewaar dat nou. Levert niks op, en dan heb je in ieder geval wat, mocht het weer gaan jeuken.
Jeroen schreef:Zo voelde ik me ook toen ze mijn rijbewijs innamen. Direct de SP-1 op Marktplaats.
5 maanden later wastie weg....![]()
Ja, ach we zien het wel.
Wat nou Siem ??? Kan me niet voorstellen dat je genoeg hebt van motorrijden. Heb ik wat gemist ???
beam me up, there is no intelligent life down here.

Yep, ik ben afgelopen zondag mijn rijbewijs kwijt geraakt. Reed 152 waar je 80 mocht....Ed Grimme schreef:Wat nou Siem ??? Kan me niet voorstellen dat je genoeg hebt van motorrijden. Heb ik wat gemist ???
FF doorgetrokken en zag de flitsmuis niet eens staan.... Stond ergens verdekt opgesteld.
Hoe dan ook, ik wou de motor verkopen maar ik mág het niet ....
Dus, nu maar gelaten afwachten wanneer ik mijn rijbewijs terug krijg, welke boete er aan hangt en dan de BB maar op de een of andere manier de-tunen of zo......
Re: Zwarte Blackbird niet meer te koop
Gewoon 3 bougiekabels lostrekken Siem. Als je het rijbewijsje weer terug hebt moeten we maar weer eens een ritje maken.
Niet wegdoen die bird hoor. Krijg je spijt van.
Niet wegdoen die bird hoor. Krijg je spijt van.
beam me up, there is no intelligent life down here.

- Frank Switser
- Site Owner
Ik heb het nieuws al via andere kanalen gehoord....... Volgend jaar weer met frisse moed de motor uit de stalling halen.
Eerst even sparen voor de boete, en wees blij dat je geen EMG-cusrsus hoeft te doen.
Eerst even sparen voor de boete, en wees blij dat je geen EMG-cusrsus hoeft te doen.
-
JohnvanVliet
Klote Simon, maar niks verkopen man, we moeten weer eens afspreken.
@
@