Sportieve Upgrade's Aangepast!!
Sportieve Upgrade's Aangepast!!
Ik wil mijn Blackbird graag gaan verkopen...
Eerst wil ik hier op het forum iedereen de kans geven Upgrade's te doen aan hun bike!!!
Ik verkoop mijn leuke Upgrade's met inruil van jullie originele onderdelen erbij....
* Voorvork benen met Hyperpro veren.....
* Compleet regelbare Wilbers achterschokdemper met aparte gaspotje
* Complete Akropovic Carbon uitlaatlijn met rvs spuitstuk en buizen
* K&N luchtfilter( Zo goed als nieuw!)
* Givi monokeyrekje
Mvg
Eerst wil ik hier op het forum iedereen de kans geven Upgrade's te doen aan hun bike!!!
Ik verkoop mijn leuke Upgrade's met inruil van jullie originele onderdelen erbij....
* Voorvork benen met Hyperpro veren.....
* Compleet regelbare Wilbers achterschokdemper met aparte gaspotje
* Complete Akropovic Carbon uitlaatlijn met rvs spuitstuk en buizen
* K&N luchtfilter( Zo goed als nieuw!)
* Givi monokeyrekje
Mvg
Laatst gewijzigd door Turi op 10 nov 2014 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Sportieve Upgrade's
Allereerst jammer dat je hem weg wil doen. Wat is de reden daarvoor? En wat komt er voor in de plaats?
Geef in jouw advertentie even aan of je een injectie of een carburatiemodel hebt. Het luchtfilter past namelijk maar in 1 van beiden.....
Welke Wilbers-shock is het? De emulsie-versie of met een aparte gashouder?
M.b.t. de Akra: is dat een 4-in-1-versie? Met RVS of met titanium bochten?
Kan de middenbok behouden blijven?
Heb je ook foto's?
Geef in jouw advertentie even aan of je een injectie of een carburatiemodel hebt. Het luchtfilter past namelijk maar in 1 van beiden.....
Heb je ook foto's?
hoi turi
je heb een pb
je heb een pb
diverr xx schreef:hoi turi
je heb een pb
Pb terug
- Frank Switser
- Site Owner
Als je toch online bent geweest, waarom dan mijn vragen niet beantwoord?
Met de juiste informatie verkoopt het spul een stuk gemakkelijker.....
Mijn excuses Frank, stomweg over uw vraag heen gekeken!! Ik ga ze nu onmiddellijk beantwoorden..Frank Switser schreef:Als je toch online bent geweest, waarom dan mijn vragen niet beantwoord?
Sorry
Frank Switser schreef:Allereerst jammer dat je hem weg wil doen. Wat is de reden daarvoor? En wat komt er voor in de plaats?
Heb je ook foto's?
Hey Frank alsnog een vertraagd antwoord! Ik doe de motor weg omdat ik toch een iets lichter motorfiets terug wil, met een iets bruter karakter! Verder niets dan lof over deze heerlijke fietsen! Snel ding wat heerlijk rijd, maar persoonlijk hou ik meer van een aggresiever karakter...
De wilbers shock is met een apart gashouder.. De goeie neem ik aan?
De akra is idd een 4 in 1 versie. Rvs of titanium hoe kan ik dit achterhalen? Middenbok kan behouden blijven zonder problemen.
Foto's komen eraan!
Mvg
- Frank Switser
- Site Owner
Bedankt voor je antwoorden.Turi schreef:Frank Switser schreef:Allereerst jammer dat je hem weg wil doen. Wat is de reden daarvoor? En wat komt er voor in de plaats?
Heb je ook foto's?
Hey Frank alsnog een vertraagd antwoord! Ik doe de motor weg omdat ik toch een iets lichter motorfiets terug wil, met een iets bruter karakter! Verder niets dan lof over deze heerlijke fietsen! Snel ding wat heerlijk rijd, maar persoonlijk hou ik meer van een aggresiever karakter...
De wilbers shock is met een apart gashouder.. De goeie neem ik aan?![]()
De akra is idd een 4 in 1 versie. Rvs of titanium hoe kan ik dit achterhalen? Middenbok kan behouden blijven zonder problemen.
Foto's komen eraan!
Mvg
Als je iets spectaculairs wil, dan is de BB inderdaad niet helemaal de juiste keuze. Het is een echte Gentleman......
De Wilbers is dan inderdaad het duurdere (beter instelbare) model.
Je heb een carbon-demper van Akra, met zo te zien de RVS-bochten.
Een middenbok zie ik niet meer op jouw foto, en waarschijnlijk niet zonder reden. Bij 9 van de 10 Akra 4-in-1 systemen kan je deze namelijk niet meer naar beneden klappen. Geen ramp, wel lastig met kettingsmeren.
Je hebt nog niet beantwoord of het een injectie-of een carburatiemodel is, daarnaast is het bouwjaar vermelden wel zo fijn.
Wat is je vraagprijs?
Sorry is een Injectiemodel van 99.. En de middenbok heb ik zelf gedemonteerd. Aangezien ik deze nooit gebruik. Maar die werkte gewoon zonder problemen met de uitlaat hoor... Wil je heel de motor kopen of??Frank Switser schreef:Bedankt voor je antwoorden.Turi schreef:Frank Switser schreef:Allereerst jammer dat je hem weg wil doen. Wat is de reden daarvoor? En wat komt er voor in de plaats?
Heb je ook foto's?
De wilbers shock is met een apart gashouder.. De goeie neem ik aan?![]()
Foto's komen eraan!
Mvg
Als je iets spectaculairs wil, dan is de BB inderdaad niet helemaal de juiste keuze. Het is een echte Gentleman......
De Wilbers is dan inderdaad het duurdere (beter instelbare) model.
Je heb een carbon-demper van Akra, met zo te zien de RVS-bochten.
Een middenbok zie ik niet meer op jouw foto, en waarschijnlijk niet zonder reden. Bij 9 van de 10 Akra 4-in-1 systemen kan je deze namelijk niet meer naar beneden klappen. Geen ramp, wel lastig met kettingsmeren.
Je hebt nog niet beantwoord of het een injectie-of een carburatiemodel is, daarnaast is het bouwjaar vermelden wel zo fijn.
Wat is je vraagprijs?