Het BOC
Re: Het BOC
Na een beetje zoeken ben ik te weten gekomen wie de echte blasho is, en dat die niet slim is wist ik alblasho schreef:Burtonman schreef:Niks van aan trekken, je weet gelijk de vele (en nog vele zullen volgen) wat een klucht bestuur dat is. Zeker weet ik dat op dit forum u niemand zal uitlachen, soms kan door "domme oplossingen" wel een technisch probleem opgelost raken, die bij dat motorenvriendenclubje verstaan dat niet zo goed, der zit in het bestuur ene die de remolie om de "6 maand" ververst, kunt ge evengoed iedere 1000km nieuwe bougis plaatsen, ich heb mich daar wat gelachen hoor![]()
![]()
![]()
Gekunt echt dom lullen met je ich heb mich daar gelachen !
John V
Via via ben ik op zijn IMAGE SHACK site gekomen, en wat vinden we daar, juist sporen die alleen een dommerik kan achter laten nl, de foto met text.
http://imageshack.us/photo/my-images/70 ... ordbb.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgende keer beter hé paultjen pink panter
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
- Gerkenator
hij heeft wel een mooie motor.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

El precidente vind het maar niks een BB !!!
R.I.P.B.O.C.
Maar dit wisten we toch al. Aan de hand van de dyslectische schrijfwijze.
Maar netjes speurwerk.
Dit noemen ze door de mand vallen.
Ik begrijp niet waar hij zich zo druk om maakt, blijf lekker bij je club waar je je goed voelt en ga niet lopen stoken hier. Bij de BOC kom je ermee weg en dat zal mij echt een worst wezen maar je laat jezelf echt kennen als je op deze manier hier onder een valse naam gaat kleuteren. Hoe volwassen ben je dan?
Maar netjes speurwerk.
Ik begrijp niet waar hij zich zo druk om maakt, blijf lekker bij je club waar je je goed voelt en ga niet lopen stoken hier. Bij de BOC kom je ermee weg en dat zal mij echt een worst wezen maar je laat jezelf echt kennen als je op deze manier hier onder een valse naam gaat kleuteren. Hoe volwassen ben je dan?
hahahaha. Iedereen wist het al, maar nu ben je wel een beetje door de mand gedonderd.
Ook jij welkom hier Paul! Misschien moet je jezelf even voorstellen. Dat is wel zo netjes als je ergens nieuw bent.
Ook jij welkom hier Paul! Misschien moet je jezelf even voorstellen. Dat is wel zo netjes als je ergens nieuw bent.
Albert schreef:hahahaha. zo netjes als je ergens nieuw bent.
R.I.P.B.O.C.
Burtonman schreef:Na een beetje zoeken ben ik te weten gekomen wie de echte blasho is, en dat die niet slim is wist ik alblasho schreef:Burtonman schreef:Niks van aan trekken, je weet gelijk de vele (en nog vele zullen volgen) wat een klucht bestuur dat is. Zeker weet ik dat op dit forum u niemand zal uitlachen, soms kan door "domme oplossingen" wel een technisch probleem opgelost raken, die bij dat motorenvriendenclubje verstaan dat niet zo goed, der zit in het bestuur ene die de remolie om de "6 maand" ververst, kunt ge evengoed iedere 1000km nieuwe bougis plaatsen, ich heb mich daar wat gelachen hoor![]()
![]()
![]()
Gekunt echt dom lullen met je ich heb mich daar gelachen !
John V
Via via ben ik op zijn IMAGE SHACK site gekomen, en wat vinden we daar, juist sporen die alleen een dommerik kan achter laten nl, de foto met text.
http://imageshack.us/photo/my-images/70 ... ordbb.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgende keer beter hé paultjen pink panter![]()
![]()
Geweldig en hij zat in zo'n ontkenningsfase
- Frank Switser
- Site Owner
Het maakt mij niets uit wie het is. Paul is even welkom als alle anderen.
Bij sommigen zal ik even moeten slikken, maar zelfs die zijn welkom.
Bij sommigen zal ik even moeten slikken, maar zelfs die zijn welkom.
Komt alllen tesaaaamen jubelent van vreugdeeee!!!