Wat heb je gekocht?
Re: Wat heb je gekocht?
ik bedoel dan zoiets Sander:

Heb bij Taco en Frank een Beardevil camera gekocht. Leuk speelgoed.Medic-XX schreef:Ik heb het nog niet gekocht maar ik hoop a.s donderdag wat moois in de vorm van een gadget bij Frank en Taco te kopen.
Word vervolgd na a.s Donderdag.
Wel erg handig zo'n ding lijkt mij, veel plezier ermee
Een splinternieuwe zumo 660 LM voor slechts € 325

Das een hele leuke deal, gelijk ff updaten (firmware en kaarten) paar weekjes nog en dan moet het over zijn met die pekelzooi.
Sander, geeft toch niets kerel.... rij je nog een beetje rond, of heb jij je BB ook geparkeerdSandervB schreef:sja Robin, dat kwartje was dus nog niet gevallen
![]()
Wel erg handig zo'n ding lijkt mij, veel plezier ermee
Momenteel staat ie wel wat meer stil helaas.
Maar als er nog kans is op gladheid (en 's ochtends rond 6en is dat er nog) dan rijd ik niet.
Hopelijk is het snel weer wat mooier
Maar als er nog kans is op gladheid (en 's ochtends rond 6en is dat er nog) dan rijd ik niet.
Hopelijk is het snel weer wat mooier
Ben daar nu mee bezig. Dan staat kaartversie 2013.30 er op. Alleen de 500 heeft een versie uit 2012 (geen lifetimeupdates), dus denkt dat ik voor deze even een "gratis" kaart van het net moet plukken zodat ik in Mapsource niet met twee verschillende kaarten hoef te werken...SR-71 schreef:Das een hele leuke deal, gelijk ff updaten (firmware en kaarten) paar weekjes nog en dan moet het over zijn met die pekelzooi.
Zondag heb ik een Nikon D90 Digitale Spiegelreflex Camera gekocht 

wow...das een mooie