Het BOC

Burtonman

Re: Het BOC

Bericht door Burtonman » 26 feb 2013 17:21

door Motorpsycho » Di Feb 26, 2013 6:01 pm

Het niveau en het welkom gevoel daalt hier (het hele forum) met de dag. Ik schrijf het en een hele hoop denken het, maar willen het niet posten en blijven weg.

Ik vind de nieuwe frisse wind ondertussen behoorlijk stinken......

Dat is ook de reden dat ik eigenlijk niks meer post.

Jaap ik zou het fijn vinden als je mijn nickname, naam of wat dan ook, niet meer gebruikt in jou gedachte, postings of andere hersenspinsels.
Ik vind je niet grappig, leuk, aardig en interessant ben je al helemaal niet.

Ik heb nog wel 'n tip voor je: Je kan je eigen nickname beter veranderen in: TERROR JAAP.

Hmm Jaap zit in het bestuur, en is ook de persoon die ieder nieuw lid opdringt om lidgeld te betalen, en blasho zit er ook weer tussen. :lol:
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

SR-71

Bericht door SR-71 » 26 feb 2013 17:40

En waar gaat het over.... Dit slaat echt nergens op.
Voor de gebannen groep...
Het gaat over deze reactie:
door motorrijder_2000 » Di Feb 26, 2013 12:41 am
Ja, Yo, ik had gedacht, dat MP zou posten: wie maakt me los, voordat de vis gaat stinken. :idea: :idea: :idea:
En Blasho gaat weer lopen.... tja blashowen
door Man in Black-Bird » Di Feb 26, 2013 11:12 am

motorrijder_2000 schreef:Ja, Yo, ik had gedacht, dat MP zou posten: wie maakt me los, voordat de vis gaat stinken. :idea: :idea: :idea:

Jaap denk niet voor een ander aub ! 8)
En dan dus de reactie die in de post hierboven staat...

En waar gaat het nou om... Yo maakt een leuke foto (Motorpsucho heet Jochem)
Bijklussen MP? :lol: :wink:
Afbeelding
Waar hij zelf dit op zegt.
Motorpsycho » Zo Feb 24, 2013 9:39 pm
Nope, dan stink ik zo als ik na een dagje werken thuis kom :wink:
Het is echt diep triest om dan zo te reageren. Er zijn daar mensen om minder van het forum geschopt. Ben benieuwd wat ze hiermee gaan doen.

Ik pak chips en cola....
http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... start=1050" onclick="window.open(this.href);return false;

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 26 feb 2013 17:48

het verbaasd me niets dat er zo over gedaan wordt... maar het interesseert me ook eigenlijk niets... laat ze gewoon lekker... ik begin onderhand behoorlijk moe te worden van het onder een vergrootglas leggen van de BOC... ik ben juist hier actief omdat ik daar geen zin in heb.
2018 KTM Super Duke GT

Burtonman

Bericht door Burtonman » 26 feb 2013 18:21

Dank je SR-71 om het te vervolledigen, ik moest dringen gaan eten :lol:
Ach Burrito, neem het niet zo ernst, het leven is al ernst genoeg, ben blij dat het ander groepie bestaat, kunnen we eens lachen, en ja hoooooor lachen doen en blijven wij.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R.I.P.B.O.C.

SR-71

Bericht door SR-71 » 26 feb 2013 18:39

Burrito schreef:het verbaasd me niets dat er zo over gedaan wordt... maar het interesseert me ook eigenlijk niets... laat ze gewoon lekker... ik begin onderhand behoorlijk moe te worden van het onder een vergrootglas leggen van de BOC... ik ben juist hier actief omdat ik daar geen zin in heb.
Dan moet je het of niet lezen of dit topic sluiten. (maar dan moet ik wel een Het HBF topic ergens anders maken ;) )

Is geen vergrootglas, dat is niet nodig. Is al erg genoeg. Dit laat alleen maar zien hoe sommige daar een heel aparte manier hebben van met elkaar omgaan en dan nog beweren dat het aan de ander ligt.

Ze gaan weer lekker verder daar.. Er komt alleen maar meer olie op het vuur.

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 26 feb 2013 18:46

nee het topic zal niet gesloten worden... maar net zoals hier het gal gespuwd mag worden over het BOC mag ik ook oproepen om het te laten gaan... dus ik lees het wel en geef mijn mening, inhoudelijk of over de discussie... het voordeel van het HBF, dat kan allemaal ;)
2018 KTM Super Duke GT

Ed Grimme

Bericht door Ed Grimme » 27 feb 2013 14:17

Afbeelding

jammer toch.
beam me up, there is no intelligent life down here.Afbeelding

SR-71

Bericht door SR-71 » 27 feb 2013 17:32

Rouwkaartjes zijn al besteld.

Dit soort reacties is precies de reden waarom ik daar niet meer post.
Evelakes » Wo Feb 27, 2013 4:58 pm

Motorpsycho schreef:Het niveau en het welkom gevoel daalt hier (het hele forum) met de dag. Ik schrijf het en een hele hoop denken het, maar willen het niet posten en blijven weg.

Ik vind de nieuwe frisse wind ondertussen behoorlijk stinken......

Dat is ook de reden dat ik eigenlijk niks meer post.

Jaap ik zou het fijn vinden als je mijn nickname, naam of wat dan ook, niet meer gebruikt in jou gedachte, postings of andere hersenspinsels.
Ik vind je niet grappig, leuk, aardig en interessant ben je al helemaal niet.

Ik heb nog wel 'n tip voor je: Je kan je eigen nickname beter veranderen in: TERROR JAAP.

:w:

Vind het erg jammer dat je deze stelling aanneemt te meer dat er erg veel uurtjes in is gestoken om het forum te vernieuwen en een leuke agenda van te maken voor 2013
dat sommige mensen van mening verschillen is 1 ding, maar om elkaar te beschadigen en daarmee een heel forum te veroordelen is een ander. Waar vroeger met elkaar om zulke
grappen werd gelachen en getolereerd werd, eindigt het nu in modder gooien. Als ik op het andere Blackbird forum lees van Frank Switser en Taco dan doet het me zeer om het
allemaal te moeten lezen, en vele met mij. Ik dacht het draaide om passie en het delen van.., maar het blijkt een persoonlijke agenda te hebben die ik niet kan en wil begrijpen.
Geef elkaar lucht en denk drie keer na voordat we elkaar en het forum/boc gaan beschadigen.

Burtonman

Bericht door Burtonman » 27 feb 2013 18:50

Loontje komt om zijn boontje 8-) :lol:
R.I.P.B.O.C.

Albert

Bericht door Albert » 28 feb 2013 20:24

Trieste zaak daar. Er zijn mensen daar vroeger voor minder gebanned. Ik heb juist wel het gevoel dat een en ander daar wat frisser is sinds het nieuwe bewind en kom daar nu frequenter. Misschien juist omdat het oude kliekje weg blijft.

Plaats reactie