Dan hoef je niet heel erg lang na te denken dat zijn ipadres uit de buurt van ede komt.
Het BOC
Re: Losers van het BOC
Let een op blasho's schrijfstijl !!
Dan hoef je niet heel erg lang na te denken dat zijn ipadres uit de buurt van ede komt.
SR-71 schreef:Let een op blasho's schrijfstijl !!
Dat vermoeden heb ik ook ja
15.30 hr bericht geplaatst, normaal zijn dan de alkohol verslaafden neuchter, deze nog niet !!!

R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
SR-71 schreef:Let een op blasho's schrijfstijl !!
Niet dus SR-71!! En op de andere reactie.s reageer ik maar niet !!
Behalve op die van Frank Switser bedankt voor het welkom !!
Volgens mij maak je wel gebruik van een Proxy (surfert), dat vind ik persoonlijk een beetje vreemd. Ik mag toch aannemen dat je zal snappen dat we je niet zullen bannen o.i.d. alleen maar omdat je "bij het BOC hoort".
2018 KTM Super Duke GT
Geweldig, maar wat is nu precies je vraag of bedoeling? Je komt zelf een beetje zeuren en gaat vervolgens zo reageren als je een reactie krijgt.blasho schreef:SR-71 schreef:Let een op blasho's schrijfstijl !!
ps als je op Shift+1 drukt hoef je dat maar 1 keer te doen na een zin hoor. !!
- Frank Switser
- Site Owner
Ik had eigenlijk gedacht dat je na dit "welkom" niet meer zou reageren.blasho schreef:SR-71 schreef:Let een op blasho's schrijfstijl !!
Ik ben het op zich wel eens met de anderen dat je introductie wat onvriendelijk was, maar dat mag dus.
Je hebt trouwens geen antwoord gegeven op mijn vraag over de motorkeuze van het bestuur van een merkenclub..... Bewust niet of gewoon vergeten?
Nee hoor maar op wat voor merk motor iemand rijd is haar of zijn zaak en doet niets af aan het feit of hij of zij een goede bestuurder van een club is !!Frank Switser schreef:Ik had eigenlijk gedacht dat je na dit "welkom" niet meer zou reageren.blasho schreef:SR-71 schreef:Let een op blasho's schrijfstijl !!
Ik ben het op zich wel eens met de anderen dat je introductie wat onvriendelijk was, maar dat mag dus.
Je hebt trouwens geen antwoord gegeven op mijn vraag over de motorkeuze van het bestuur van een merkenclub..... Bewust niet of gewoon vergeten?
Hoi Paul,blasho schreef: Nee hoor maar op wat voor merk motor iemand rijd is haar of zijn zaak en doet niets af aan het feit of hij of zij een goede bestuurder van een club is !!
Heb ik daar iets over gezegd dan?
Maar waarom maak je je nu zo druk om niets? Ik en ik denk vele met mij weten nu nog steeds niet wat je punt of doel is.
Re: Het BOC
[bericht verwijderd door admin]
Ondanks dat we bij het HBF alles willen kunnen zeggen vind ik niet dat we (zo) persoonlijk hoeven te worden.
Ondanks dat we bij het HBF alles willen kunnen zeggen vind ik niet dat we (zo) persoonlijk hoeven te worden.
R.I.P.B.O.C.