blasho schreef:Frank Switser schreef:blasho schreef:
Nee hoor maar op wat voor merk motor iemand rijd is haar of zijn zaak en doet niets af aan het feit of hij of zij een goede bestuurder van een club is !!
Klopt, dat heb ik ook nooit beweerd.
Er zijn wel andere zaken die voor bestuursleden een stuk belangrijker zijn, zoals bijvoorbeeld met kritiek kunnen omgaan.
Maar het blijft vreemd. Hoeveel VVD-bestuurders laten nu eigenlijk merken dat ze liever SP-er zouden zijn? En als ze dat doen, zouden ze dan nog welkom zijn?
Ben blij dat jij nu zelf reageert en niet een ander die kennelijk zichzelf erg belangrijk vind !
Een bestuur wat volgens de statuten van de vereniging handelt en open staat voor > opbouwende< kritiek ( en waar dan ook wat mee gebeurt ) is een goed bestuur en werd dan ook niet voor niets herkozen op 11-03 jl .
Nu ben ik toch een beetje benieuwd wie jij bent...... Blijkbaar heb jij onjuiste informatie gekregen.
Ik kan namelijk bewijzen dat het bestuur minimaal 1 keer niet volgens de statuten gehandeld heeft door mij niet de gelegenheid te geven om mijn standpunt in de ledenvergadering te mogen uitleggen. Op mijn opmerking dat ze hiermee niet volgens hun statuten handelden werd niet (juist) gereageerd, en ben ik door de politie verwijderd.
Het maakt volgens de statuten helemaal niets uit wat de mening van het bestuur is, en ook niet wat de mening van de leden is. Er is statutair geregeld dat iedereen die het lidmaatschap ontnomen is of geschorst is het recht heeft om zich in de eerstvolgende ledenvergadering te verdedigen tegen de aantijgingen. Dat maakte het toenmalige bestuur niets uit, makkelijker was om mij onder het tapijt te vegen, en net te doen of er niets aan de hand was door alle postings hierover te verwijderen. Het is ook lekker gemakkelijk om herkozen te worden als je zelf de informatiestroom kan beheersen (zie bijvoorbeeld hoe Poetin het doet, die wordt straks ook gewoon weer herkozen).
Maar goed, dat is allemaal voorbij (al zit ik nog steeds op die uitnodiging te wachten).
Maar je bent nog steeds niet ingegaan op mijn inhoudelijke kritiek. Hoe kan je nu bestuurslid zijn voor een vereniging (schijnt nu stichting te zijn hoorde ik) die in het leven is geroepen om in dit geval de Blackbird te promoten als je zelf vvan mening bent dat een andere motor beter is?