Het BOC
Re: Het BOC
Jongens houd is op met dat muggensiften. Blasho John Paul hoe je ook heten mag get a life.
Eddy laat die club lekker gaan die tijd hebben we gehad daar staan we boven.
Frank heeft gelijk ieder zijn mening alleen jammer dat je bij sommige forums geen mening mag geven en dat wat toen niet mocht nu volop gedaan word.
Maar laat het gaan. Blasho lekker naar zijn eigen forum.
Wij hier zonder het gedoe er om heen.
Hou het gezellig.
Eddy laat die club lekker gaan die tijd hebben we gehad daar staan we boven.
Frank heeft gelijk ieder zijn mening alleen jammer dat je bij sommige forums geen mening mag geven en dat wat toen niet mocht nu volop gedaan word.
Maar laat het gaan. Blasho lekker naar zijn eigen forum.
Wij hier zonder het gedoe er om heen.
Hou het gezellig.
Je hebt volkomen gelijk, wilde enkel er op wijzen hoe uiteindelijk die personen van het Blackbird owners bestuur hun "oh zo geliefde en allerbeste motor BB-XX-Blackbird" verloochenen.
Moet toch stoepide zijn leden, aan te zetten om de BB in de hemel te prijzen terwijl hun voorzittertje (en de meerderheid van het bestuur) met een Bmw toert ( en de voorzittert nog maar ocharm een 1200).
Stel u eens voor wat andere BB organisaties zullen denken over dat soort huichelaars van een bestuur.
Een president van de harley club met een suzuki, dat spreekt toch boekdelen.
Ik zou als betalend lid van zo een verloochende club geen betalend lid meer willen zijn, "schat ik ben lid geworden van de Blackbird-club waarbij het bestuur met een Bmw rijdt", nou gelukkig kennen ze meer van verzekeringen
.
Spijtig is wel dat er hier een einde komt aan deze BB-club, maja de ene zen dood ,den andere zen brood.
Ik ben ook van mening dat hier het mooie verhaal (waar ik enorm goed heb mee kunnen lachen) aan zen einde komt, en dat vanaf nu iedereen dit verhaal eens rustig kan doorlezen, en een beeld kan maken hoe het in een club met dat bestuur niet aan toe moet gaan, een club heeft geen huichelaars nodig.
Zodus R.I.P - B.O.C.

Moet toch stoepide zijn leden, aan te zetten om de BB in de hemel te prijzen terwijl hun voorzittertje (en de meerderheid van het bestuur) met een Bmw toert ( en de voorzittert nog maar ocharm een 1200).
Stel u eens voor wat andere BB organisaties zullen denken over dat soort huichelaars van een bestuur.
Een president van de harley club met een suzuki, dat spreekt toch boekdelen.
Ik zou als betalend lid van zo een verloochende club geen betalend lid meer willen zijn, "schat ik ben lid geworden van de Blackbird-club waarbij het bestuur met een Bmw rijdt", nou gelukkig kennen ze meer van verzekeringen
Spijtig is wel dat er hier een einde komt aan deze BB-club, maja de ene zen dood ,den andere zen brood.
Ik ben ook van mening dat hier het mooie verhaal (waar ik enorm goed heb mee kunnen lachen) aan zen einde komt, en dat vanaf nu iedereen dit verhaal eens rustig kan doorlezen, en een beeld kan maken hoe het in een club met dat bestuur niet aan toe moet gaan, een club heeft geen huichelaars nodig.
Zodus R.I.P - B.O.C.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Leven en laten leven. Zoals gezegd heeft iedereen recht te rijden op de motor die hij/zij wil.
Een bestuur zal ook statutair vastgelegd aan een bepaalde termijn zitten. Verder zullen ze niet de BB in de weg zitten.
Ik heb er geen last van en ook ik ben niet honkvast vwb een motor. Dat ik nu al 7 jaar op een BB rij zegt daar niets over. De motor bevalt me, en ik heb geen zin om nu weer 10k uit te geven voor een andere fiets.
Als een ander dat wel wil doen, is dat toch prima?
Laten we het hier eens hebben over een BB, volgens mij is dit ook een Blackbird club.
Ik heb geen zin en om steeds weer het zelfde verhaal te moeten lezen.
Een bestuur zal ook statutair vastgelegd aan een bepaalde termijn zitten. Verder zullen ze niet de BB in de weg zitten.
Ik heb er geen last van en ook ik ben niet honkvast vwb een motor. Dat ik nu al 7 jaar op een BB rij zegt daar niets over. De motor bevalt me, en ik heb geen zin om nu weer 10k uit te geven voor een andere fiets.
Als een ander dat wel wil doen, is dat toch prima?
Laten we het hier eens hebben over een BB, volgens mij is dit ook een Blackbird club.
Ik heb geen zin en om steeds weer het zelfde verhaal te moeten lezen.
- Frank Switser
- Site Owner
Zullen we voortaan alleen nog nieuwe ontwikkelingen hier posten? Dit verhaal is nu wel uitgebreid genoeg besproken.........
Frank Switser schreef:Zullen we voortaan alleen nog nieuwe ontwikkelingen hier posten? Dit verhaal is nu wel uitgebreid genoeg besproken.........
Met veel plezier Frank, mogen dat ook "geleende" fotokes zijn?
R.I.P.B.O.C.
- Frank Switser
- Site Owner
In principe mag je hier alles posten dat legaal is. Dus als jij de rechten op die foto's hebt wel......Burtonman schreef:Frank Switser schreef:Zullen we voortaan alleen nog nieuwe ontwikkelingen hier posten? Dit verhaal is nu wel uitgebreid genoeg besproken.........
Met veel plezier Frank, mogen dat ook "geleende" fotokes zijn?
Heb je die rechten niet, dan is plaatsing illegaal.
Frank Switser schreef:Zullen we voortaan alleen nog nieuwe ontwikkelingen hier posten? Dit verhaal is nu wel uitgebreid genoeg besproken.........
Bedoel je nieuwe ontwikkelingen op het gebied van motoren of bij de BOC ? Want als jij (jully) het nog niet doorhebben dat het enige wat die patatpuber wil is domme verhalen en rotzooi poasten tov de BOC en hij daar ook niet mee ophoud . Vandaar dat hij al bij div clubs eruit is gezet om hetzelfde ziekelijke gedrag !
Wat ook belangrijk is dat er op het BOC forum nooit gesproken word over jou forum Frank en ik verwacht ook
eigelijk het zelfde niveau van jou .
Waarom ik anoniem hier schrijf op dit forum is op advies van andere BOC mensen die vele (50stuks) scheld en dreig emails hebben ontvangen van dat zieke mannetje en ik daar geen zin in heb .
John V
Beste John V alias Blasho,
Het enige wat jij doet is precies hetzelfde. Jij draagt ook niets bij op dit forum, behalve op Burtonman zaniken.
Hou jij daar ook mee op, en klaar is het dan ook.
Voeg je nu iets toe op dit forum, dan heb je ook aan mij een goede gesprekspartner.
Nu begrijp ik werkelijk niet waarom jij je, op een ander dan jou vertrouwde forum, aan iemand ergert, die niets met ou forum te maken wil hebben.
Val ons daar dan ook niet mee lastig.
Begrijp me goed, ik kijk op beide fora, en lees overal mee, maar ook hieraan erger ik me ziek.
Kijk dan niet hier...
Het enige wat jij doet is precies hetzelfde. Jij draagt ook niets bij op dit forum, behalve op Burtonman zaniken.
Hou jij daar ook mee op, en klaar is het dan ook.
Voeg je nu iets toe op dit forum, dan heb je ook aan mij een goede gesprekspartner.
Nu begrijp ik werkelijk niet waarom jij je, op een ander dan jou vertrouwde forum, aan iemand ergert, die niets met ou forum te maken wil hebben.
Val ons daar dan ook niet mee lastig.
Begrijp me goed, ik kijk op beide fora, en lees overal mee, maar ook hieraan erger ik me ziek.
Kijk dan niet hier...
- Frank Switser
- Site Owner
Aangezien dit topic over de BOC gaat had ik het over nieuwe ontwikkelingen bij de BOC.blasho schreef:Frank Switser schreef:Zullen we voortaan alleen nog nieuwe ontwikkelingen hier posten? Dit verhaal is nu wel uitgebreid genoeg besproken.........
Bedoel je nieuwe ontwikkelingen op het gebied van motoren of bij de BOC ? Want als jij (jully) het nog niet doorhebben dat het enige wat die patatpuber wil is domme verhalen en rotzooi poasten tov de BOC en hij daar ook niet mee ophoud . Vandaar dat hij al bij div clubs eruit is gezet om hetzelfde ziekelijke gedrag !
Wat ook belangrijk is dat er op het BOC forum nooit gesproken word over jou forum Frank en ik verwacht ook
eigelijk het zelfde niveau van jou .
Waarom ik anoniem hier schrijf op dit forum is op advies van andere BOC mensen die vele (50stuks) scheld en dreig emails hebben ontvangen van dat zieke mannetje en ik daar geen zin in heb .
John V
En aangezien we hier niet moderaten op inhoud die ons niet bevalt, maar (in principe) alleen op illegale inhoud of op opzettelijke beledigingen/bedreigingen etc., is eenieder vrij om hier zijn frustraties van zich af te schrijven. Wij (de moderators) zijn het lang niet altijd eens met wat er geschreven wordt, maar dat betekent nog niet dat we het gaan verbieden. Dat is juist de reden dat de meeste bezoekers hier wel posten, en niet bij de BOC.
Dit valt voor ons onder "vrijheid van meningsuiting".