Blackbird down!
- Frank Switser
- Site Owner
Blackbird down!
Gistermiddag kreeg ik een telefoontje van Ace, of ik hem op wilde halen met de aanhanger.
Zijn zwarte BB was te zwaar beschadigd na (alweer) een aanrijding met een fietsster in Amsterdam, maar hij is zelf OK. De Braziliaanse fietsster is per ambulance afgevoerd, maar het leek niet al te ernstig.
De motor staat nu bij mij op de zaak ter inspectie, en lijkt economisch totall-loss te zijn.
Zijn zwarte BB was te zwaar beschadigd na (alweer) een aanrijding met een fietsster in Amsterdam, maar hij is zelf OK. De Braziliaanse fietsster is per ambulance afgevoerd, maar het leek niet al te ernstig.
De motor staat nu bij mij op de zaak ter inspectie, en lijkt economisch totall-loss te zijn.
Re: Blackbird down!
Balen voor Ace zeg...
En hoe bedoel je weer een aanrijding met een fietster???
En hoe bedoel je weer een aanrijding met een fietster???
- Frank Switser
- Site Owner
Motor is niet alleen economisch maar ook technisch total-loss verklaard.......
Een van de ophangpunten van de kuip rechtsbovenaan in het breedste deel van het frame is iets naar binnen geslagen, waardoor er een knikje in het frame zit.
En met alweer bedoel ik dat het niet de eerste keer is dat Ace een motorongeval krijgt door een fietser/fietster.......
Een van de ophangpunten van de kuip rechtsbovenaan in het breedste deel van het frame is iets naar binnen geslagen, waardoor er een knikje in het frame zit.
En met alweer bedoel ik dat het niet de eerste keer is dat Ace een motorongeval krijgt door een fietser/fietster.......
Das nog eens kl*te nieuws
Voor de fietster is het niet fijn, maar voor Ace en de BB ook niet!
Is het bewezen ( lees: feit) dat zij fout zat?
Dat is qua verzekering dan namelijk wel erg prettig, al word je er sowieso altijd slechter van
Dat is qua verzekering dan namelijk wel erg prettig, al word je er sowieso altijd slechter van
SandervB schreef:Das nog eens kl*te nieuws![]()
99 van de 100 keer trekt de fietser aan het langste eind. Fietser hebben nog steeds een onschaadbare status in Nederland.
Word erg lastig. Hoop wel dat Ace in het gelijk word gesteld en ze centen krijgt voor de BB. Wat die is tech loss verklaard als ik het allemaal goed begrepen heb.
Met een klein scheurtje/knikje rondom dat ophangpunt kun je gewoon blijven rijden hoor. Weet ik uit ervaring. Het kan ook nog rechtgezet en/of gelast worden.
beam me up, there is no intelligent life down here.

- Frank Switser
- Site Owner
Kunnen is nog geen willen.......Ed Grimme schreef:Met een klein scheurtje/knikje rondom dat ophangpunt kun je gewoon blijven rijden hoor. Weet ik uit ervaring. Het kan ook nog rechtgezet en/of gelast worden.
Ace wil er zo niet meer op rijden, dus is een TL een prima oplossing. De vastgestelde dagwaarde is ook hoog, meer dan dat hij er bij verkoop voor zou vangen.
Tja, dan is de keuze snel gemaakt. Gewoon lekker een verse gaan kopen. 
beam me up, there is no intelligent life down here.

- Frank Switser
- Site Owner
Gaat hij ook doen (zodra de poen binnen is.....). Het wordt zeker weer een BB......Ed Grimme schreef:Tja, dan is de keuze snel gemaakt. Gewoon lekker een verse gaan kopen.
Mocht Ace intresse hebben, misschien is deze iets voor hem.
http://www.speurders.nl/overzicht/cbr-1 ... br+1100+xx :
http://www.speurders.nl/overzicht/cbr-1 ... br+1100+xx :