Het BOC

Gebruikersavatar
ldlp1000
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 apr 2010 21:19

Het BOC

Bericht door ldlp1000 » 16 feb 2012 16:36

Heren, ik wil dit even met jullie delen, iemand op het BOC vraagt om info, krijgt meteen een mededeling dat hij lid moet worden want daar staat de info, ik denk zet ik neer kijk http://www.blackbirdclub.nl, krijg ik onderstaande


Je bent permanent verbannen van dit forum.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.

Deze ban is van toepassing op je IP-adres.


Wat een stelletje losers zijn dat toch, maar nu kan ik ook niet meer de reactie van de vrager zien. dat vwas RML, dus RML als je dit leest, ik kan niets meer lezen wat je stuurt of schrijft.
Laatst gewijzigd door ldlp1000 op 16 feb 2012 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Burtonman
Berichten: 311
Lid geworden op: 01 apr 2010 17:04

Re: Losers van het BOC

Bericht door Burtonman » 16 feb 2012 16:42

Heb deze morgen gekeken maar jou bericht is verwijderd, het zijn sukkelende azijn-pissers,ken je het liedje 10 kleine nergers !!! :lol:
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Losers van het BOC

Bericht door Frank Switser » 16 feb 2012 16:43

Je bedoeld dat je een link naar dit forum gegeven had (http://www.hondablackbirdforum.nl) ?
Dat wordt inderdaad daar niet gewaardeerd. Je bent ook niet de eerste die dat overkomt.
Jammer voor jou dat ze niet eens een waarschuwing geven....... Blijkbaar is alleen censuur op postings al niet meer voldoende.

EDIT: zal ik je iets grappigs vertellen?
Ik was helemaal vergeten dat www.blackbirdclub.nl ook naar ons linkt.......
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
ldlp1000
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 apr 2010 21:19

Re: Losers van het BOC

Bericht door ldlp1000 » 16 feb 2012 16:44

Ja dit is te kinderachtig voor woorden, maar goed heb het altijd een stelletje ........ gevonden. Ik ben 1 jaar lid geweest en was gewoon weggegooid geld. Maar als zij er blij mee zijn, mijn zege hebben ze.

Gebruikersavatar
ldlp1000
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 apr 2010 21:19

Re: Losers van het BOC

Bericht door ldlp1000 » 16 feb 2012 16:46

Frank Switser schreef:Je bedoeld dat je een link naar dit forum gegeven had (http://www.hondablackbirdforum.nl) ?
Dat wordt inderdaad daar niet gewaardeerd. Je bent ook niet de eerste die dat overkomt.
Jammer voor jou dat ze niet eens een waarschuwing geven....... Blijkbaar is alleen censuur op postings al niet meer voldoende.

EDIT: zal ik je iets grappigs vertellen?
Ik was helemaal vergeten dat http://www.blackbirdclub.nl ook naar ons linkt.......

Ja dat deed ik. Zei dat daar gratis info stond, kon Stanley denk ik niet waarderen? Ach ja, ik dacht alleen deel mijn kennis met jullie. Heb al een tijdje geen blackbird meer, maar goed je wilt je ervaringen dan nog wel delen met iemand, overigens doe ik dat kosteloos. Maar dat spreekt voor zich.

Gebruikersavatar
Medic-XX
Berichten: 635
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:28

Re: Losers van het BOC

Bericht door Medic-XX » 16 feb 2012 20:42

ldlp1000 schreef:
Frank Switser schreef:Je bedoeld dat je een link naar dit forum gegeven had (http://www.hondablackbirdforum.nl) ?
Dat wordt inderdaad daar niet gewaardeerd. Je bent ook niet de eerste die dat overkomt.
Jammer voor jou dat ze niet eens een waarschuwing geven....... Blijkbaar is alleen censuur op postings al niet meer voldoende.

EDIT: zal ik je iets grappigs vertellen?
Ik was helemaal vergeten dat http://www.blackbirdclub.nl ook naar ons linkt.......

Ja dat deed ik. Zei dat daar gratis info stond, kon Stanley denk ik niet waarderen? Ach ja, ik dacht alleen deel mijn kennis met jullie. Heb al een tijdje geen blackbird meer, maar goed je wilt je ervaringen dan nog wel delen met iemand, overigens doe ik dat kosteloos. Maar dat spreekt voor zich.

Welkom op het forum der verbannende :D :D :D Het zijn idd een zielig stel. Maar goed hier moet het maar lekker druk worden dan kletsen we gewoon over onze (oude0 Liefdes verder

SandervB
Berichten: 478
Lid geworden op: 03 apr 2010 17:48

Re: Losers van het BOC

Bericht door SandervB » 16 feb 2012 22:11

HAHAHAHA

Werkelijk té sneu voor woorden, maar helaas wel typerend voor het (wan)bestuur daar :( :shock:

Gelukkig is het hier beter ;) :)

Gebruikersavatar
Gerkenator
Berichten: 357
Lid geworden op: 10 okt 2011 18:16

Re: Losers van het BOC

Bericht door Gerkenator » 17 feb 2012 00:17

ja wel een beetje jammerlijke actie van die bb/bmw rijders daar.

maar aan de andere kant er is wel veel informatie en activiteit te vinden daar, ben dus nog steeds lid van beide.


ik ben zelf ook beheerder van een klein forumpje, ik vind het niet erg als leden naar een andere forum of site linken, maakt mij niet uit, sterker nog ik doe het zelf ook wel op mijn eigen forum soms.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

SandervB
Berichten: 478
Lid geworden op: 03 apr 2010 17:48

Re: Losers van het BOC

Bericht door SandervB » 17 feb 2012 16:59

Gerkenator schreef:ja wel een beetje jammerlijke actie van die bb/bmw rijders daar.

maar aan de andere kant er is wel veel informatie en activiteit te vinden daar, ben dus nog steeds lid van beide.


ik ben zelf ook beheerder van een klein forumpje, ik vind het niet erg als leden naar een andere forum of site linken, maakt mij niet uit, sterker nog ik doe het zelf ook wel op mijn eigen forum soms.
Je hebt groot gelijk dat je daar ook gewoon nog kijkt, het is alleen erg jammer dat het (wan)bestuur dat voor steeds meer mensen onmogelijk maakt.

Waarom zou het ook erg zijn om naar een ander forum te linken?
Het gaat er toch om dat je elkaar helpt om alle mogelijk informatie te vinden :!:

Gebruikersavatar
SR-71
Berichten: 279
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:27

Re: Losers van het BOC

Bericht door SR-71 » 17 feb 2012 21:14

Ik had eigenlijk besloten om niet meer iets over de boc te zeggen maar dit slaat echt alles.

Het meest vreemde vind ik dat er op de ledenvergadering waar ik bij was vorig jaar, ik meen op 1 stem na is besloten dat er gewoon gelinkt mocht worden naar dit forum.
Ging toen dacht ik over SandervB zijn onderschrift met de link erin.
Dat heeft het bestuur onlangs dus zelf toch aangepast/doorgedrukt na de 2e wereldoorlog "grap". Daar ben jij nu dus het slachtoffer van. Maarja mocht je er toch willen kijken dan moet je maar eens zoeken op anonymous proxy ;)

Ik begrijp het ook niet, wat er ook gebeurt is toen met Frank moet dat dan nu nog zo veel pijn doen om dit soort gedrag te vertonen.

Er zit daar echt wel een hoop kennis maar een aantal hebben toch helaas een vrij botte manier om dat te delen.

De howto's die ze hebben staan er veel gewoon zichtbaar in andere topic's, dus daarvoor hoef je geen lid te worden.

Ik werd toen vanzelf lid omdat ik de BB van Peet over had genomen, en ik heb echt een gave 1e rit meegemaakt in Zeeland.
Maar op een begeven moment viel mij steeds meer op dat er een aantal toch wel erg snel aangebrand reageerde naar diverse mensen en ook naar nieuwe gebruikers en toen er een de pik op mij kreeg heb ik besloten om er niet meer naartoe te gaan (ritten en op het forum). Ik kwam er voor de gezelligheid en niet om afgezeken te worden als een of andere domme eikel via de PB. En dat terwijl ik sleutel aan machines die een stuk complexer in elkaar zitten dan een motor (niet dat ik een blackbird uit elkaar kan halen zoals ikhier laatst zag) maar ik was echt verbaasd en toch wel beledigd. Ik denk dat ik geen naam hoef te noemen....

Ik ben daarom ook hier terecht gekomen en op MF wat meer actief in het BB topic.

O en die PB's die zijn spontaan verdwenen, dus iemand met moderator rechten heeft in mijn priveberichten gezeten! Jammer alleen dat ik nogal wat ict ervaring heb en erg backupperig ben ingesteld.

Plaats reactie