Emotie in het verkeer

Plaats reactie
Wile E. Coyote

Emotie in het verkeer

Bericht door Wile E. Coyote » 05 mei 2016 17:49

Vandaag een trip gemaakt over de eilanden maar net na Tinte van me sokken gereden door een Landrover.
De Landrover reed volledig op mijn weghelft door een onoverzichtelijk flauwe bocht en ik had de keus of frontale aanrijding of een heg met grote coniferen inrijden, maar ik probeerde optie 3 en dit is tussen de overgebleven ruimte(ongeveer 40 cm) van de auto en de coniferen door te rijden.

Gelukkig reed ik maar 35 km/h en ook de Landrover reed niet harder dan 45 km/h.
De vrouw in de Landrover heeft mij zoals ze later vertelde niet eens gezien (en dat is lastig met vervelend blauw xenon, en 2 dagrijledsstrip in de spiegels) maar schrok omdat zij met die grote buitenspiegel tegen mijn schouder aanreed en dit een behoorlijke klap gaf.

Gelukkig zijn we niet gevallen ( zat samen met vrouwlief) en valt onze verwondingen nogal mee.
Vrouwlief heeft een bloeduitstorting op haar onderbeen en ik een beurs voelende schouder.
De motor is niet eens geraakt.

De veroorzaakster kwam na 30 seconde achteruitrijdend terug om te kijken wat ze geraakt had, en wat bleek ze was er met haar gedachte niet bij omdat ze kort ervoor haar paard heeft moeten inslapen.

Ze verontschuldigde zich wel duizendmaal en aangezien wij er redelijk goed vanaf zijn gekomen hebben wij haar het advies gegeven om voorlopig maar niet meer te gaan autorijden in de emotionele toestand.

wij hebben de route gewoon afgemaakt ( we waren nog redelijk aan het begin) en een prima dag gehad, alleen merk je wel dat je nog voorzichter gaat rijden.
Laatst gewijzigd door Wile E. Coyote op 05 mei 2016 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Red Boll

Re: Emotie in het verkeer

Bericht door Red Boll » 05 mei 2016 18:36

Man man man! Dat is nog eens "geluk" hebben. Gelukkig geen letsel of schade en was er nog een gaatje waar jullie door heen konden rijden. Knap gedaan.
De optie coniferen had veel slechter af kunnen lopen wanneer er toch nog een stenen paal tussen staat en dan was die mevrouw nog een doorgereden ook omdat je die niet hebt geraakt.

Deze http://www.liveleak.com/view?i=ccf_1462280879 had een paar dagen iets minder geluk omdat hij de bocht niet meer haalde.
Gelukkig zit hij alweer achter de PC.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Schmidtje

Re: Emotie in het verkeer

Bericht door Schmidtje » 06 mei 2016 16:23

god zij dank is het goed afgelopen dit is het einige dat ECHT teld....Je ziet maar weer dat je lang niet altijd alles zelf in de hand hebt, maar nogmals jullie zijn ok dat is belangrijk :P
logic takes you from a to b, imagination takes you everywhere

Plaats reactie