Wat een verassing....

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Schmidtje
Berichten: 50
Lid geworden op: 17 jan 2016 10:51

Wat een verassing....

Bericht door Schmidtje » 06 mei 2016 16:33

al geruime tijd hoopte ik dat m'n Miranda weer zamen met mij op de motor zou willen gaan zitten maar ik had eerlijk gezegt eigenlijk de hoop al stiekem opgegeven... Gisteren kwam vrouwlief aan of ik mee wou gaan ze zei niet waar naartoe..Ok, instappen maar en gaan met de geit..En waar stoppen we? Bij de motor outlet in eindhoven waar ze effe compleet in de kleren (motorkleren wel te verstaan) wou gaan. Darnaa nog de hele middag zamen lekker op pad en het beviel zo goed dat vrouwlief nou definitief zelf haar papiertje wil halen! Jullie kunnen je wel voorstellen, ik ben op dit moment wel een lucky bastard, althans zo voel ik me wel :D
logic takes you from a to b, imagination takes you everywhere

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: Wat een verassing....

Bericht door Burrito » 06 mei 2016 17:30

nice!!
2018 KTM Super Duke GT

SandervB
Berichten: 478
Lid geworden op: 03 apr 2010 17:48

Re: Wat een verassing....

Bericht door SandervB » 06 mei 2016 21:57

Beter :)

diverr xx
Berichten: 245
Lid geworden op: 21 aug 2013 19:35

Re: Wat een verassing....

Bericht door diverr xx » 06 mei 2016 22:34

nou die van mij geeft nog niet haar schoenen mee

geluk vogel

Gebruikersavatar
Schmidtje
Berichten: 50
Lid geworden op: 17 jan 2016 10:51

Re: Wat een verassing....

Bericht door Schmidtje » 07 mei 2016 09:18

ja,zo voelt het ook...Ik heb nou wel gemerkt dat de standaard showa achtershock toch wel het duowerk niet goed aankan. Met solo rijden werkt ie prima maar een achterpassagier brengt toch het beruchte "bottoming out"met zich op slechte wegdek. Ik heb ook gebrobeerd de veervoorspanning te verhogen maar daar is gewoon niet bij te komen! Iemand ervaring met dit probleem en hoe te omzeilen zonder de hele handel te slopen? verder ben ik al stiekem een beetje aan het neuzen voor een fiets voor miranda welke niet te zwaar van gewicht moet zijn en met lage zithoogte, gezien haar lengte van 1.62m. Ze wil in ieder geval GEEN chopper, dus dan wordt het toch echt zoeken...
logic takes you from a to b, imagination takes you everywhere

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Wat een verassing....

Bericht door Frank Switser » 07 mei 2016 16:33

Hyperpro is de oplossing. Zie voor meer info verder op het forum.
Via mij krijg je nog een extra korting, maar wat je precies nodig hebt hangt af van de staat van jouw achterschokbreker.
Neem volgende week even contact met mij op, of vraag het mij op ons treffen volgende week zondag 15 Mei.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Plaats reactie