even voorstellen

Stel jezelf eens voor
tuut

Re: even voorstellen

Bericht door tuut » 13 mar 2013 14:04

door Frank Switser » 13 maart 2013 09:25

En toch is het onzinnig om het de politie te verwijten. Zij zijn verplicht om hun werk te doen.
Als ze een forse verkeersovertreder laten lopen lopen ze het risico op zware sancties.

Ben ik een stuk met je eens frank,maar als ik een agent zou zijn zou ik me schamen om een bekeuring van 340 euro te geven voor iemand die onnodig toetterd en zo zijn er nog wel een paar te bedenken die helemaal buiten proportie staan,en bovendien zegt een kennis van me die hoofdagent is dat ze mij en een vriend van me nooit het rijbewijs hadden mogen afnemen we reden natuurlijk te hard maar hoe hard is voor hun onmogelijk vast te stellen alleen de voorste is gelaserd wij volgden.
Volgens hem moeten we de rechter als we voor moeten komen om onze snelheid vragen,die staat dus nergens op vast en dan zit er niets anders op om onze zaak in de prullenbak te gooien volgens deze agent die zelf al tien jaar leider van een verkeersteam is.
Groetjes Ruud.

tuut

Bericht door tuut » 13 mar 2013 14:04

door Frank Switser » 13 maart 2013 09:25

En toch is het onzinnig om het de politie te verwijten. Zij zijn verplicht om hun werk te doen.
Als ze een forse verkeersovertreder laten lopen lopen ze het risico op zware sancties.

Ben ik een stuk met je eens frank,maar als ik een agent zou zijn zou ik me schamen om een bekeuring van 340 euro te geven voor iemand die onnodig toetterd en zo zijn er nog wel een paar te bedenken die helemaal buiten proportie staan,en bovendien zegt een kennis van me die hoofdagent is dat ze mij en een vriend van me nooit het rijbewijs hadden mogen afnemen we reden natuurlijk te hard maar hoe hard is voor hun onmogelijk vast te stellen alleen de voorste is gelaserd wij volgden.
Volgens hem moeten we de rechter als we voor moeten komen om onze snelheid vragen,die staat dus nergens op vast en dan zit er niets anders op om onze zaak in de prullenbak te gooien volgens deze agent die zelf al tien jaar leider van een verkeersteam is.
Groetjes Ruud.

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 13 mar 2013 14:19

Het punt is dat je er niets aan hebt of die agent zich schaamt of niet......

We hebben met zijn allen een regering gekozen. Die regering(-en) zijn verantwoordelijhk voor dit gekozen beleid. Als "we" het daar niet mee eens zijn, dan moeten we op een andere partij stemmen.
Het is niet de regering die de maatschappij maakt, maar dat zijn wij zelf.
Als je met je blote gat op een hete kachel gaat zitten, dan heeft het weinig nut het de kachel te verwijten. Ofwel je moet hem niet zo hoog opstoken, ofwel er niet op gaan zitten.
M.a.w.: als je geen hoge boetes wil moet je geen overtredingen maken.

Ik heb er ook genoeg gehad, en rij nog steeds (veel) te hard. Als ik daar een prent voor krijg is het jammer, maar ik zal het de politie niet nadragen. Zelfs niet als (zoals de laatste keer) de camera verstopt zit in een grijscontainer die aan een stille weg net binnenn de bebouwde kom stond.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

BigJim

Bericht door BigJim » 13 mar 2013 15:23

Frank Switser schreef:Het punt is dat je er niets aan hebt of die agent zich schaamt of niet......

We hebben met zijn allen een regering gekozen. Die regering(-en) zijn verantwoordelijhk voor dit gekozen beleid. Als "we" het daar niet mee eens zijn, dan moeten we op een andere partij stemmen.
Het is niet de regering die de maatschappij maakt, maar dat zijn wij zelf.
Als je met je blote gat op een hete kachel gaat zitten, dan heeft het weinig nut het de kachel te verwijten. Ofwel je moet hem niet zo hoog opstoken, ofwel er niet op gaan zitten.
M.a.w.: als je geen hoge boetes wil moet je geen overtredingen maken.

Ik heb er ook genoeg gehad, en rij nog steeds (veel) te hard. Als ik daar een prent voor krijg is het jammer, maar ik zal het de politie niet nadragen. Zelfs niet als (zoals de laatste keer) de camera verstopt zit in een grijscontainer die aan een stille weg net binnenn de bebouwde kom stond.
Ik denk niet dat het hier gaat om het wel of niet laten lopen van een overtreder maar om de algehele willekeur waarmee je bestraft wordt.
Tuurlijk is het zo, "als je je billen brandt moet je op de blaren zitten.."
Maar het is vreemd dat als twee mensen zich aan dezelfde plaat branden de ene grotere blaren krijgt dan de andere.....Of helemaal geen blaren....

Dit moet je metaforisch lezen natuurlijk...... ;)

tuut

Bericht door tuut » 13 mar 2013 23:54

Natuurlijk kiezen we zelf onze regering,en ik volg de politiek best veel ik weet niet of jij hem volgt maar ze hebben ons zo goed als allemaal voor de gek gehouden en eerst zeggen ze dit en als ze mee regeren zeggen ze zo!!
Dus om te zeggen we hebben er zelf voor gekozen vind ik wel zeer kort door de bocht gaan
ik ben zelf ook zelfstandig(horeca) en ben de regeltjes van onze heren in den haag spuugzat.
Je wil niet weten hoeveel geld ik heb gestoken in onze zaak en nu zit het er voor de kat zijn kut.(afzuiging)
Groetjes Ruud.

hevo

Bericht door hevo » 14 mar 2013 07:47

Je wil niet weten hoeveel geld ik heb gestoken in onze zaak en nu zit het er voor de kat zijn kut.(afzuiging)
Groetjes Ruud.[/quote]

Dan zou ik die kat maar eens wassen Ruud ;)

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 14 mar 2013 08:53

Is dat ooit anders geweest?
Voor de verkiezingen beloven de partijen van alles, na de verkiezingen wordt dat al snel weer overboord gegooid......
De VVD heeft het dit keer trouwens wel erg bont gemaakt. Ze waren al nooit te vertrouwen, maar nu belazeren ze zelfs hun eigen achterban i.p.v. zoals eerder alleen de rest van Nederland. :D
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

BigJim

Bericht door BigJim » 21 mar 2013 20:25

Frank Switser schreef:Is dat ooit anders geweest?
Voor de verkiezingen beloven de partijen van alles, na de verkiezingen wordt dat al snel weer overboord gegooid......
De VVD heeft het dit keer trouwens wel erg bont gemaakt. Ze waren al nooit te vertrouwen, maar nu belazeren ze zelfs hun eigen achterban i.p.v. zoals eerder alleen de rest van Nederland. :D
I rest my case... Stelletje boeven zijn het :evil:

Plaats reactie