Ik ben hessel (45 jaar) en sinds kort in het bezit van een zwarte blackbird bouwjaar 1999.
een injectie verzie dus.
ik woon samen met vriendin en hond in het noorden v/h land.
Ik heb de BB particulier gekocht met 33000 km (op de teller)
Ik ben nu rustig aan begonnen met een beurtje en een lijstje defekten weg te werken.
Hierbij ligt hij al verder uit elkaar dan voorheen de bedoeling was.
Het ding heeft in het verleden wat schade ( niks essentieels,alleen kapot plastic) opgelopen wat overigens wel redelijk netjes hersteld is.
Iets wat ik voor ik hem kocht gezien heb (de prijs was er ook wel naar)
Verder ratelde de distributie ketting (verholpen met nieuwe spanner) en rammelt de koppeling iets als ie koud is (moet ik nog mee aan de gang)
als hij goed bevalt gaat ie van de winter gespoten worden in een geinig kleurtje.
Gelukkig ben ik in staat mijn onderhoud en reparaties zelf te doen,anders werd het een hele dure brommer.
Ik heb het ding gekocht voor toerritten met de vriendin omdat mijn andere motor (sp1) zich daar niet voor leent.
De sp1 heb ik al jaren en daarnaast verschillende motoren gehad voor duo rijden.
het lijstje van de laatste 5 jaar;
honda vfr 750 (heel geschikt maar te weinig vermogen)
bmw r1100s (eerste en laatste bmw,nog nooit zoveel moeten sleutelen,werkelijk alles gaat stuk)
yamaha xjr 1300 ( leuk ding maar dat naakte gedoe is leuk totdat je afstanden moet afleggen op de snelweg)
met de BB hoop ik de ideale 2e reisfiets gevonden te hebben.
Er mankeerd nog veel aan en of die vlug weer rijd weet ik ook nog niet maar als hij klaar is heb je ook wat denk ik dan maar.

de blackbird dus (ligt onderhand nog verder uit elkaar)

Mijn sp1 zoals ie nu is.
gaat nooit meer weg alhoe onpraktisch hij ook is.
nou dat was het eerst wel,
hessel