Ottie in tha house

Stel jezelf eens voor
Plaats reactie
Ottie
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2018 23:30

Ottie in tha house

Bericht door Ottie » 20 apr 2018 22:37

Mijn naam is Marc (Ottie), ben 47 jaar en sinds kort in het bezit van een zwarte Blackbird uit 2001. Zij is voorzien van 2 geweldige BOS-dempers, alarm, navi, doorzichtige knippers voor en lichte achter. Zelf heb ik er sporthendels, led achterlichtunit en een Gipro X aan toegevoegd
Ik ben overgestapt van een VfR naar de Blackbird sinds ik twee jaar geleden door toedoen van mijn dochter weer ben heropgestapt na 8 jaar motorloos door het leven te zijn gegaan. Daarvoor heb ik zo'n 13 jaar alle seizoenen gereden op onder andere een Kawasaki KLR 600, GPZ 550, GPZ 900 Ninja, Suzuki GSX-R 750 en GSX-F 750.
De VFR was mijn eerste kennismaking met Honda en dat beviel zeer goed. De VFR was vanwege het vele toeren met mijn dochter eigenlijk iets te klein, de Blackbird is daarvoor uitermate geschikt.
In de afgelopen weken heb ik er al een kleine 2000 km opgezet en ik rijd elke keer met een grote glimlach onder mijn helm rond. Wat een geweldige machine!

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Stel jezelf even voor!

Bericht door Frank Switser » 21 apr 2018 09:09

Gefeliciteerd Marc!
En de BB is vrij gemakkelijk nog comfortabeler en (mocht je dat willen) ook beter stuurbaar te maken. Wil je meer info staat dat hier op het forum, of anders ben je welkom in Purmerend.

Heb je ook zin om mee te gaan met de Elfstedentocht binnenkort? Ook daar is een topic over....
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Speedy70
Berichten: 64
Lid geworden op: 03 mei 2017 16:58

Re: Ottie in tha house

Bericht door Speedy70 » 13 jun 2018 22:35

Welkom en veel plezier met je BB.

Zelf vorig jaar na 16 jaar en 106.000 km overgestapt van een VFR naar een BB.
Bevalt super.
XX1100 2000 #bluebird

Plaats reactie