Leveringsproblemen Bridgestone

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Leveringsproblemen Bridgestone

Bericht door Frank Switser » 29 jun 2011 09:33

Momenteel heeft Bridgestone problemen met het leveren van een aantal banden, veroorzaakt door de aarbeving (en de gevolgen daarvan).
Men verwacht een aantal modellen pas over enkele maanden weer te kunnen leveren......
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Medic-XX
Berichten: 635
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:28

Re: Leveringsproblemen Bridgestone

Bericht door Medic-XX » 29 jun 2011 16:11

Zijn toch de beste banden niet.

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Leveringsproblemen Bridgestone

Bericht door Frank Switser » 29 jun 2011 17:16

BT016 PRO kwam anders als beste sportband uit de vergelijkingstest (zonder de levensduur mee te nemen in die test).
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

zwartevogelxx
Berichten: 45
Lid geworden op: 03 apr 2010 21:29

Re: Leveringsproblemen Bridgestone

Bericht door zwartevogelxx » 29 jun 2011 21:05

Frank Switser schreef:Momenteel heeft Bridgestone problemen met het leveren van een aantal banden, veroorzaakt door de aarbeving (en de gevolgen daarvan).
Men verwacht een aantal modellen pas over enkele maanden weer te kunnen leveren......
Krijg ik vrijdag de twee allerlaatsten dan :P

Dan moet ik wel erg voorzichtig zijn met die bt016 pro's gezien je waarschuwing voor de levensduur :oops:

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Leveringsproblemen Bridgestone

Bericht door Frank Switser » 29 jun 2011 21:09

zwartevogelxx schreef:
Frank Switser schreef:Momenteel heeft Bridgestone problemen met het leveren van een aantal banden, veroorzaakt door de aarbeving (en de gevolgen daarvan).
Men verwacht een aantal modellen pas over enkele maanden weer te kunnen leveren......
Krijg ik vrijdag de twee allerlaatsten dan :P

Dan moet ik wel erg voorzichtig zijn met die bt016 pro's gezien je waarschuwing voor de levensduur :oops:
Ik hoor wisselende berichten over de levensduur van de PRO's, maar in zijn algemeenheid is het minder dan de Sportsmarts (die weer erg lang meegaan voor een sportband).
De leveringsproblemen zijn niet voor de 016 en 023 serie, maar vooral voor de BT45-serie.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Plaats reactie