Led knippers
Led knippers
Ik heb sinds vandaag mijn oude originele knippers vervangen door LED knippers.
Nou heb ik er een weerstand tussen gezet maar nog knipperen ze te snel.
Plus is op de Plus en MIn is op de Min..(logisch, anders doen ze het niet) maar helaas....
Alles is nieuw uit de doos.
Weet iemand hier wat ik kan doen om de juiste weerstand te bepalen ??
Nou heb ik er een weerstand tussen gezet maar nog knipperen ze te snel.
Plus is op de Plus en MIn is op de Min..(logisch, anders doen ze het niet) maar helaas....
Alles is nieuw uit de doos.
Weet iemand hier wat ik kan doen om de juiste weerstand te bepalen ??
Re: Led knippers
Er is volgens mij een speciaal relais voor LEDknippers, dan heb je dit probleem ook niet.
Kun jij er aan komen Sander?? Of heb jij ze Frank?SandervB schreef:Er is volgens mij een speciaal relais voor LEDknippers, dan heb je dit probleem ook niet.
Heb net even gegoogled maar regelt dat relais het dan zelf of moet ik dan wel eentje hebben speciaal voor een BB?
Heb er net 1 gevonden op verlichtingkopen.nl namelijk.
Als ik het goed heb dan verkoopt Frank ze.
Kee...SandervB schreef:Als ik het goed heb dan verkoopt Frank ze.
Frank? Heb jij deze op voorraad?
BigJim schreef:Kee...SandervB schreef:Als ik het goed heb dan verkoopt Frank ze.
Ja die heeft ie wel liggen.
Thnx MartinMedic-XX schreef:BigJim schreef:Kee...SandervB schreef:Als ik het goed heb dan verkoopt Frank ze.
Ja die heeft ie wel liggen.
Het toeval wil dat ik donderdag de mijn heb verkocht (destijds ook bij Frank gekocht) 2 BB rijders één doffe één blauwe zijn ze komen halen uit Ned, pinkers LED met weerstand, en dat stond al heel lang in de verkoop.
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
Ik had deze gekregen.....dus kostte me nada/geen bal. Alleen wat gevogel met het afstellen.Burtonman schreef:Het toeval wil dat ik donderdag de mijn heb verkocht (destijds ook bij Frank gekocht) 2 BB rijders één doffe één blauwe zijn ze komen halen uit Ned, pinkers LED met weerstand, en dat stond al heel lang in de verkoop.
Ondertussen is het allemaal voor elkaar. Zonder LEDrelais.(Besparing van bijna 20 EURO)
De weerstandjes die ik had werkten niet.
Dan maar een LED Relais erin geprobeerd ....... Die stuurde mijn Xenon koplamp weer aan tijdens het aan of uitzetten van mijn alarm..Was dus ook niets. (Relais was ook voor een Yamahahahaha
Dan maar besloten om ze er uit te halen. Echter een vriend van mij had nog een paar weerstanden liggen speciaal voor zijn LED achterlicht (ingebouwde LED knippers, inj model) maar had ze niet in gebruik.
Even ertussen geplaatst en JAhooor....Alles werkt NORMAAL!!!
20 Watt/ 5 Ohm weerstanden....Eenvoudig tussen de plus en min plaatsen en alles werkt normaal met de standaard relais. kosten geen bal!!
Creatief, maar het werkt en das toch het doel