Knipperlichten Wingrack

Plaats reactie
ET1812
Berichten: 139
Lid geworden op: 20 nov 2018 13:33

Knipperlichten Wingrack

Bericht door ET1812 » 24 jul 2019 09:53

Ik heb onlangs een Wingrack E140 (met knipperlichten), de bevestigingsbeugel Y158 en twee Givi E360 zijkoffers kunnen kopen voor een prikje. En alles in nieuwstaat. Ik weet dat de originele knipperlichten op de BB in de weg zitten. Daarom twee vraagjes:
1. Kunnen de originele knipperlichten op één of andere manier ingekort worden?
2. Zo ja, kunnen de knipperlichten van de Wingrack samen aangesloten worden met de originele knipperlichten. Werkt alles dan naar behoren?

Alvast bedankt voor een eventueel antwoord!
Ride free from ET

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Knipperlichten Wingrack

Bericht door Frank Switser » 25 jul 2019 10:00

1. Nee, niet echt. Er is wel e.e.a. gefröbeld, maar echt mooi en stevig word het niet.
Oplossing: gewoon kortere/kleinere LED-knippers kopen.

2. Ja, dat kan. Echter, als je overal normale lampjes gebruikt heb je flink meer stroomverbruik en gaat hij langzamer knipperen. Pak je 1 setje leds, dan heb je dat probleem niet.
Je kan ook een belastingsonafhankelijk knipperlichtrelais (ook wel digitaal relais) kopen, dan maakt het niet uit wat je er aan hangt.
Let wel: 2 sets knippers aan de achterkant is officieel niet toegestaan.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

ET1812
Berichten: 139
Lid geworden op: 20 nov 2018 13:33

Re: Knipperlichten Wingrack

Bericht door ET1812 » 26 jul 2019 07:10

Dag Frank, bedankt voor de info. Ik was niet op de hoogte dat twee sets knipperlichten niet toegelaten zijn. Dus ga ik voor de eenvoudige oplossing: de originele gaan er af en de knipperlichten van de wingrack worden aangesloten. Dikke merci!!!
Ride free from ET

Plaats reactie