start problemen

Griekel
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 aug 2019 16:45

Re: start problemen

Bericht door Griekel » 07 sep 2019 18:42

Zo, dat zal hem leren......maar lezen zal hij dat waarschijnlijk niet.

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: start problemen

Bericht door Frank Switser » 08 sep 2019 11:22

Het is niet bedoeld om iemand een lesje te leren, het is alleen een uitleg waarom sommige manieren van om hulp vragen niet werken.
Ik ben zeker niet de meest tactvolle persoon (ik krijg af en toe wel eens commentaar daar over), maar ik probeer wel altijd om iemand te helpen. Alleen als degene die om hulp vraagt zelf niet mee wil werken aan het stellen van een diagnose, dan wordt het wel erg lastig. En daarbij een kort lontje maakt het helemaal onwerkbaar.
We komen hier immers (bijna) allemaal voor ons plezier.....
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Super 7
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 jun 2018 19:58

Re: start problemen

Bericht door Super 7 » 08 sep 2019 15:13

staf123 schreef:
05 sep 2019 17:01
Mijn probleem is intussen opgelost maar ik ga het nu ook niet medelen na de laatste reactie op mijn vraag, bekijk het maar en tot nooit meer.
Frank je bent altijd bereidwillig om mensen te helpen, ook als problemen uiteindelijk opgelost worden zonder dat er onderdelen bij jou besteld zijn. Het is ongepast en asociaal om zo te reageren. Om een goede diagnose te kunnen stellen moet je nu eenmaal vragen stellen. Als mensen te dom zijn om te antwoorden, zijn ze de moeite om te helpen ook niet waard. Ik heb in het afgelopen jaar waarin ik mijn Blackbird heb gereden veel hulp aan jouw enorme kennis gehad. Dank daarvoor.

Griekel
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 aug 2019 16:45

Re: start problemen

Bericht door Griekel » 22 sep 2019 10:19

Komt vast goed met die meneer. Het internet biedt voldoende informatie omtrent Blackbirds of andere informatie over motoren.

Plaats reactie