Plaats hier een foto van je achterknippers

BarryXX
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 mei 2010 22:22

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door BarryXX » 05 jan 2013 13:45

Prijzen? :?: :D

BarryXX
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 mei 2010 22:22

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door BarryXX » 19 jan 2013 17:08

Zoals dit topic bedoeld was; ik vond het vervelend om telkens de achterknippers te moeten verhuizen bij het (de)monteren van het kofferrek. Ik was daardoor op zoek naar andere knipperlichten achter die zouden kunnen blijven zitten. Ik heb nu de led knippers van peak gemonteerd. Helaas pasten deze ook niet op de originele plaats zonder in aanraking te komen met de beugels en koffers. Ik heb de knippers een paar centimeter lager geplaatst. Dankzij de originele kentekenplaatmontageplaats was hier genoeg ruimte om aan de zijkant een gat te boren. Zie hier het resultaat. ;)

Onder de buddy ligt het originele Honda stekkerblok met de oranje/groen en blauw/groene kabeltjes voor de knippers. In mijn stekker zat blauw op groen en groen op blauw. Voor een gloeilamp maakt dat niet uit, maar je led doet het niet heel erg hard. Duurde even voordat ik dit gevonden had. Het was het laatste waar ik naar zocht. Tja, je gaat er toch vanuit dat de originele stekkers goed zijn. :shock:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door Frank Switser » 20 jan 2013 17:04

BarryXX schreef:Zoals dit topic bedoeld was; ik vond het vervelend om telkens de achterknippers te moeten verhuizen bij het (de)monteren van het kofferrek. Ik was daardoor op zoek naar andere knipperlichten achter die zouden kunnen blijven zitten. Ik heb nu de led knippers van peak gemonteerd. Helaas pasten deze ook niet op de originele plaats zonder in aanraking te komen met de beugels en koffers. Ik heb de knippers een paar centimeter lager geplaatst. Dankzij de originele kentekenplaatmontageplaats was hier genoeg ruimte om aan de zijkant een gat te boren. Zie hier het resultaat. ;)

Onder de buddy ligt het originele Honda stekkerblok met de oranje/groen en blauw/groene kabeltjes voor de knippers. In mijn stekker zat blauw op groen en groen op blauw. Voor een gloeilamp maakt dat niet uit, maar je led doet het niet heel erg hard. Duurde even voordat ik dit gevonden had. Het was het laatste waar ik naar zocht. Tja, je gaat er toch vanuit dat de originele stekkers goed zijn. :shock:
M.b.t. de knippers en een kofferrek: de meeste rijders gebruiken het GIVI Wingrack.
Daar kan je de bijgeleverde knippers van gebruiken of inderdaad aftermarket knippers zoals deze van PEak. Bij het GIVI-rack heb je ruim voldoende plek, maar hierdoor staan de koffers wel wat verder naar buiten.

M.b.t. LED-verlichting op de BB kom ik ook tot de conclusie dat Honda vrijwel alles precies verkeerdom heeft gepolariseerd.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
SR-71
Berichten: 279
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:27

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door SR-71 » 20 jan 2013 18:52

Je hebt ook van die lui met speciale "Blasho" uitvoering koffers. Volgens mij passen hier de normale knippers ook wel bij.

Afbeelding

Ik heb er 1 x mee gereden op een trip naar DE, de vakantie erop alleen de topkoffer en tanktas. Maar er kan wel een hoop mee zo :P

Denk dat ik morgenochtend de koffers erop zet en dan een stukkie ga rijden, betere valbeugels heb je niet :mrgreen:

Burtonman
Berichten: 311
Lid geworden op: 01 apr 2010 17:04

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door Burtonman » 20 jan 2013 20:38

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Blasho
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding Leuk deze
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Gebruikersavatar
Medic-XX
Berichten: 635
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:28

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door Medic-XX » 21 jan 2013 08:17

SR-71 schreef:Je hebt ook van die lui met speciale "Blasho" uitvoering koffers. Volgens mij passen hier de normale knippers ook wel bij.

Afbeelding

Ik heb er 1 x mee gereden op een trip naar DE, de vakantie erop alleen de topkoffer en tanktas. Maar er kan wel een hoop mee zo :P

Denk dat ik morgenochtend de koffers erop zet en dan een stukkie ga rijden, betere valbeugels heb je niet :mrgreen:

Pff dan ben je toch wel breed in het verkeer. Of ligt dat aan mij

Gebruikersavatar
SR-71
Berichten: 279
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:27

Re: Plaats hier een foto van je achterknippers

Bericht door SR-71 » 21 jan 2013 18:37

Een auto is breder, maar bij filerijden moet je wat meer oppassen.

Plaats reactie