Tanktas : SW-MOTECH QUICK-LOCK EVO | Micro | Sport

Gebruikersavatar
Red Boll
Berichten: 253
Lid geworden op: 07 jun 2013 12:42

Re: Tanktas : SW-MOTECH QUICK-LOCK EVO | Micro | Sport

Bericht door Red Boll » 27 dec 2014 12:48

Ik heb ondertussen nog meer tassen van SW-Motech en ik ben er nog steeds erg blij mee.
En krassen/krasjes... Ik kocht deze BB toen die 10 jaar oud was. Een paar (kleine!) krasjes meer of minder gaan me niet aan het huilen maken. ;)

Afbeelding
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Gebruikersavatar
Superb
Berichten: 320
Lid geworden op: 01 dec 2014 19:17

Re: Tanktas : SW-MOTECH QUICK-LOCK EVO | Micro | Sport

Bericht door Superb » 27 dec 2014 17:04

Bagster hoes: heb er zelf geen ervaringen mee, maar je hebt er blijkbaar goede ervaringen mee Frank. Ik was altijd bang dat er vuiligheid tussen de hoes en tank zou raken waardoor krassen ontstaan. Vind de hoes persoonlijk niet mooi om te zien (ben een mierenneuker op dat vlak). Aan de andere kant ben ik allergisch voor krassen. Heb zelf nog een H&B junior 55 ltr topkoffer en zadeltassen. Goed te gebruiken op de VF750F want het topkoffer rek is minimaal en de zadeltassen tasten de lak niet aan.

Wellicht kan ik voor de binnenkort aan te schaffen bb een minimaal rekje scoren waar de grondplaat van de H&B topkoffer op geschroefd kan worden. Nou ja, eerst maar eens een bb en dan zien we wel weer. Bedankt voor de input in elk geval.

Gebruikersavatar
Gerkenator
Berichten: 357
Lid geworden op: 10 okt 2011 18:16

Re: Tanktas : SW-MOTECH QUICK-LOCK EVO | Micro | Sport

Bericht door Gerkenator » 02 jan 2015 15:26

komt er bij het tanken, als je per ongeluk eens een paar druppels benzine morst geen benzine tussen hoes en tank? of stof.
kamaraad had er 1 op zijn cbr1000f in kleur, en hij had geen koude tank met koud weer.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Tanktas : SW-MOTECH QUICK-LOCK EVO | Micro | Sport

Bericht door Frank Switser » 03 jan 2015 12:10

Ik heb de motor gewoon normaal gebruikt gedurende al die jaren en nog nooit enig nadeel ondervonden van die Bagster hoes. Ja, het is prijzig en minder mooi dan origineel.
De binnenkant van de hoes is van zeer zacht en poreus schuim gemaakt. Mocht er zand tussenkomen verdwijnt dat gewoon in de poriën.
Ik nam de hoes niet vaker dan 1 keer per jaar van de tank af.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Superb
Berichten: 320
Lid geworden op: 01 dec 2014 19:17

Re: Tanktas : SW-MOTECH QUICK-LOCK EVO | Micro | Sport

Bericht door Superb » 21 jan 2015 19:55

Zijn die bagster hoezen in 1 maat en passen ze op de tanks met verschillende tankinhoud?

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Tanktas : SW-MOTECH QUICK-LOCK EVO | Micro | Sport

Bericht door Frank Switser » 22 jan 2015 09:27

Ja, en ja.
Het verschil in tankinhoud komt alleen doordat ze de onderzijde aangepast hebben. Daarom kun je de benzinetanks van een carb. en een injectieversie ook niet omwisselen (zelf al zou je de brandstofkraan ook omwisselen).
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Superb
Berichten: 320
Lid geworden op: 01 dec 2014 19:17

Re: Tanktas : SW-MOTECH QUICK-LOCK EVO | Micro | Sport

Bericht door Superb » 22 jan 2015 10:44

Ok bedankt Frank. Ik heb namelijk nog een set mooie Difi zadeltassen maar ben bang dat die de kontkap gaan beschadigen. De kontkap steekt bij de bb nogal uit onder het zadel.

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Tanktas : SW-MOTECH QUICK-LOCK EVO | Micro | Sport

Bericht door Frank Switser » 22 jan 2015 16:12

Ik ken gebruikers die de kont hebben afgeplakt met ducttape en een stuk binnenband. Dat werkt.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Superb
Berichten: 320
Lid geworden op: 01 dec 2014 19:17

Re: Tanktas : SW-MOTECH QUICK-LOCK EVO | Micro | Sport

Bericht door Superb » 23 jan 2015 11:05

;) Ah idee

Plaats reactie