CB 750 four
Re: CB 500 four
Gaaf man...zo'n oude fiets weer in org staat!!
Zag dat je ook weer de originele pipes op de BB hebt..
Zag dat je ook weer de originele pipes op de BB hebt..
Klopt Siem, de Leo's zijn verkocht aan buddy.
Hier nog wat plaatjes van de huidige staat van de CB.

Hier nog wat plaatjes van de huidige staat van de CB.

beam me up, there is no intelligent life down here.

Je bent niet een beetje trots, he??Neeuh!!!
Ziet er erg gaaf uit ......
Na onze vakantie kom ik weer eens aanwippen!!!!
Ziet er erg gaaf uit ......
Na onze vakantie kom ik weer eens aanwippen!!!!
Trots ???? Als een hond met 7 l@llen !

Heb de topicnaam maar veranderd in CB750.
Als kers op de taart heb ik via fourdeel in Purmerend een "originele" Blauwe plaat gescoord.

En zo hoort het ook....
Als kers op de taart heb ik via fourdeel in Purmerend een "originele" Blauwe plaat gescoord.

En zo hoort het ook....
Laatst gewijzigd door Ed Grimme op 27 mar 2012 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.

- Frank Switser
- Site Owner
Goeie vent, Johan (Fourdeel). Het is mijn (bijna) buurman, en ik spreek hem wekelijks......Ed Grimme schreef:Heb de topicnaam maar veranderd in CB750.
En zo hoort het ook....
Heeft ook hele mooie CB's staan.....
Re: CB 750 four
Even opfrissen.
Nog 2 dingen te doen aan de 750. De hoofdremcylinder is niet origineel. Inmiddels wel een, op het oog, goeie gescoord en ben die nu gangbaar aan het maken. Dan nog even pielen met de remmerij en zo, en hopen dat door al het geklieder met remvloeistof er geen druppeltjes op de lak vallen. Ben daar altijd zo handig in. Kortom gewoon alles met verf (zijdeksels en tank) er af voordat ik begin. En dan maar hopen dat ik niks uit mijn poten laat vallen.
Verder moeten de voorpoten nog worden vervangen omdat die niet helemaal recht zijn. Daar moet ik dus nog naar op zoek voor weinig.
Nog 2 dingen te doen aan de 750. De hoofdremcylinder is niet origineel. Inmiddels wel een, op het oog, goeie gescoord en ben die nu gangbaar aan het maken. Dan nog even pielen met de remmerij en zo, en hopen dat door al het geklieder met remvloeistof er geen druppeltjes op de lak vallen. Ben daar altijd zo handig in. Kortom gewoon alles met verf (zijdeksels en tank) er af voordat ik begin. En dan maar hopen dat ik niks uit mijn poten laat vallen.

is dat het originele lettertype op die plaat?
ze zien er erg modern uit namelijk... op google zie ik wel wat andere "oldtimer" platen met deze letters maar dat zijn ook nieuwe platen... de oude platen lijken er erg op maar oa de 4 is iets anders (links is jouwe in een punt, de originele is afgevlakt, net zoals de bovenkant)
Niet dat het heel erg is, maar je lijkt me nogal een pietje precies en het zijn de details he !
ze zien er erg modern uit namelijk... op google zie ik wel wat andere "oldtimer" platen met deze letters maar dat zijn ook nieuwe platen... de oude platen lijken er erg op maar oa de 4 is iets anders (links is jouwe in een punt, de originele is afgevlakt, net zoals de bovenkant)
Niet dat het heel erg is, maar je lijkt me nogal een pietje precies en het zijn de details he !
2018 KTM Super Duke GT
Wat ik heb begrepen zijn het de originele mallen. Ik weet niet of daar vroeger nog verschil in zat. Ik zal er toch eens even naar kijken. Ennu pietje precies..tja met dit ding wel. Verder valt het nog wel mee met me.