nee die is nog niet gedaan... deze is te erg beschadigd, dus als er de komende maanden weer wat budget is pak ik die ook aan... een nieuwe erop...HHBBXX schreef:Erg mooi geworden zo'n witte vogel! En uniek, dat is ook leuk.
Had je de (zwarte) deksel aan de linkerkant ook gespoten? Hij ziet er op de foto nog niet heel glad uit, of is dat de weerspiegeling of nog iets wat je gaat doen?
Burrito's Blackbird
Re: Burrito's Blackbird
2018 KTM Super Duke GT
Mooi hoor, denk er ook over om de bird een ander uiterlijk te geven. Na 2 schuivers is dat wel nodig ook.
beam me up, there is no intelligent life down here.

Dan wordt-ie helemaal supermooi! Heel gaaf.Burrito schreef:nee die is nog niet gedaan... deze is te erg beschadigd, dus als er de komende maanden weer wat budget is pak ik die ook aan... een nieuwe erop...HHBBXX schreef:Erg mooi geworden zo'n witte vogel! En uniek, dat is ook leuk.
Had je de (zwarte) deksel aan de linkerkant ook gespoten? Hij ziet er op de foto nog niet heel glad uit, of is dat de weerspiegeling of nog iets wat je gaat doen?
Youth isn't a time of life... It's a state of mind

Dat ziet er inderdaad erg mooi uit, nog mooier dan verwacht

Heel erg mooi! Schitterend.
Was dit de inspiratiebron?

Was dit de inspiratiebron?

Volgens mij zag ik je net onder mijn raam doorschuiven in Weesp om 16.10 uur. Klopt dat. Het was in elk geval een witte bird.

jawel dat was ik .... neem ik aan, aangezien ik rond die tijd in Weesp wasEd Grimme schreef:Volgens mij zag ik je net onder mijn raam doorschuiven in Weesp om 16.10 uur. Klopt dat. Het was in elk geval een witte bird.
2018 KTM Super Duke GT
Mooi hoor met die kleur. Heel apart.

sinds woensdag liggen de meeste delen weer bij de spuiter... dus nu weer even afwachten, als het goed is is hierna alles op kleur en de striping ook goed... dus dan gaat ie definitief in elkaar en kunnen de CBR stickers er ook op.
Ik heb besloten om de tank helemaal in doorzichtig plastic te wrappen, dus niet alleen waar de knieen zitten, ik denk namelijk dat het mooier wordt (geen randjes) en de tank heeft toch behoorlijk wat te verduren.
Ik heb besloten om de tank helemaal in doorzichtig plastic te wrappen, dus niet alleen waar de knieen zitten, ik denk namelijk dat het mooier wordt (geen randjes) en de tank heeft toch behoorlijk wat te verduren.
2018 KTM Super Duke GT
naja... hij zit inmiddels al weer een tijdje in elkaar en het spuitwerk heb ik gewoon afgekeurd nu... zit er een beetje mee dat ik niet weet hoe ik dit op moet gaan lossen... ga ik nog maar eens over nadenken...
iig ben ik gisteren bij Marcel geweest in Overloon, daar is mijn autocom weer helemaal ingebouwd en heb ik ook een OSCO oiler geinstalleerd... dus er is wel een vorm van vooruitgang
iig ben ik gisteren bij Marcel geweest in Overloon, daar is mijn autocom weer helemaal ingebouwd en heb ik ook een OSCO oiler geinstalleerd... dus er is wel een vorm van vooruitgang
2018 KTM Super Duke GT