De Blackbirds

Ranjoles
Berichten: 231
Lid geworden op: 04 apr 2010 08:35

Re: De Blackbirds

Bericht door Ranjoles » 24 jan 2013 18:11

Doet me steeds meer denken aan mijn BB die ik achterop een auto parkeerde.
Was een rode, die heb ik hersteld en zwart gespoten.....

Gebruikersavatar
Gerkenator
Berichten: 357
Lid geworden op: 10 okt 2011 18:16

Re: De Blackbirds

Bericht door Gerkenator » 25 jan 2013 01:36

LadyBird schreef:Ik raakte in botsing met de weg, dus dat scheelt gelukkig, hihi. Moest uitwijken voor een kl**tzak die niet voor mij opzij ging, waardoor ik in een schrikreactie te hard remde en de achterkant van mijn motor wegsloeg. Heb de plek mooi gemarkeerd met remsporen en die zilveren metalen dop (hoe heet dat ook al weer) heeft een gat ik de grond geslepen. Ik ben er gelukkig met wat spierpijn goed vanaf gekomen.
fotos van je schade motor op het net plaatsen ben ik altijd wat voorzichtig mee ivm eventuele verkoop in de toekomst.

en rood is gewoon de mooiste kleur. ( en blond ;) )
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: De Blackbirds

Bericht door Frank Switser » 25 jan 2013 08:53

Ik doe het juist omgekeerd.
Als ik een motor verkoop die schade heeft gehad, dan laat ik juist de schadefoto's zien zodat de nieuwe eigenaar weet wat hij koopt.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
LadyBird
Berichten: 76
Lid geworden op: 27 sep 2012 15:08

Re: De Blackbirds

Bericht door LadyBird » 25 jan 2013 12:53

Ik ben voorlopig nog lang niet van plan om hem te verkopen, dus dat zit wel goed. Thx for the heads up iig.

hevo
Berichten: 80
Lid geworden op: 16 nov 2012 17:09

Re: De Blackbirds

Bericht door hevo » 25 jan 2013 14:03

Frank Switser schreef:Ik doe het juist omgekeerd.
Als ik een motor verkoop die schade heeft gehad, dan laat ik juist de schadefoto's zien zodat de nieuwe eigenaar weet wat hij koopt.
Zo denk ik er ook over.Zou zelf ook graag willen weten 'welke 'schade hij heeft gehad.Daarom heb ik die van mij hier ook aangeboden met een foto waar de schade op zichtbaar is.

Gebruikersavatar
Gerkenator
Berichten: 357
Lid geworden op: 10 okt 2011 18:16

Re: De Blackbirds

Bericht door Gerkenator » 25 jan 2013 21:14

het is wel het eerlijkst ja, ik vertel ook altijd wat er aan mankeert ( ALS er wat aan mankeert in ieder geval )

bij mijn zzr heb ik eerlijk verteld dat hij heel soms wel eens bij bepaalde snelheden uit zijn 2de versnelling schoot en dat hij olie verbruikte.

maar als de schade erg netjes gemaakt is en je ziet er niks meer van dan zou ik het niet zeggen.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyBird
Berichten: 76
Lid geworden op: 27 sep 2012 15:08

Re: De Blackbirds

Bericht door LadyBird » 26 jan 2013 14:34

Gerkenator schreef:
maar als de schade erg netjes gemaakt is en je ziet er niks meer van dan zou ik het niet zeggen.
Je ziet en merkt er niets meer van. Er was geen speling op de voorvork, er zat geen slag in het wiel. Het was alleen kappenschade en de oliekoeler was lek, na dat vervangen te hebben was hij weer zo goed als nieuw.

Gebruikersavatar
Gerkenator
Berichten: 357
Lid geworden op: 10 okt 2011 18:16

Re: De Blackbirds

Bericht door Gerkenator » 26 jan 2013 22:31

moet eerlijk zeggen dat jou blackbird er perfect uitziet.
zelf hou ik meer van rood en daarna van zwart als het om motoren en autos gaat.

wat ik bij die van mij minder mooi vind dan bij andere jaartallen ( ik heb een 2000 ) is dat ik een grijs frame en wielen heb, ik vind dat in het zwart mooier.

trouwens ik heb dit bericht 22:30 geplaatst maar hier staat 23:30
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: De Blackbirds

Bericht door Frank Switser » 27 jan 2013 13:45

Gerkenator schreef:trouwens ik heb dit bericht 22:30 geplaatst maar hier staat 23:30
Je kunt zelf de tijdszone waarin je je bevindt aanpassen in de instellingen van deze website.
Ik zie wel dat je om 22.31 gepost hebt, dus het ligt echt aan jouw standaardinstellingen.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Burrito
Site Admin
Berichten: 819
Lid geworden op: 11 aug 2009 16:19

Re: De Blackbirds

Bericht door Burrito » 30 jan 2013 10:22

zomertijd stond nog aan...
2018 KTM Super Duke GT

Plaats reactie