Project X

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Project X

Bericht door Frank Switser » 27 nov 2015 09:49

Deze winter ga ik beginnen met Project X, zo genoemd omdat dit de tiende Blackbird is die ik gekocht heb.
Ik heb ook besloten dat El Toro (mijn gele "Spaanse" Blackbird) dus te koop komt. Zeker omdat ik volgende week weer naar een andere BB ga kijken......

Bij Project X ga ik uit van een (bijna volledig) standaard metallic-rode BB uit 2000 met slechts 25.000km op de teller.
Waarom terug van een 2004 naar een 200-model? Simpelweg omdat ik van mening ben dat de eerste injectie-blokken het beste lopen....

Dit hieronder is de uitgangssituatie, al zijn de gouden wielen even geleend uit mijn voorraad vanwege de betere banden die ik voor de proefrit gebruikt heb. Deze wielen zijn te koop, inclusief de prima remschijven.

De verhoogde clip-ons die er hier nog opzitten zijn ook te koop.......
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Gebruikersavatar
Red Boll
Berichten: 253
Lid geworden op: 07 jun 2013 12:42

Re: Project X

Bericht door Red Boll » 27 nov 2015 19:27

Man, die ziet er erg goed uit zeg! :o Deze kleur is bijna mooier dan zwart!

Het is dat poetsen niet mijn ding is anders had ik die goudkleurige velgen willen overnemen.
Boll to the bone | http://www.redboll.nl | "Born-again-rider"

Gebruikersavatar
Superb
Berichten: 320
Lid geworden op: 01 dec 2014 19:17

Re: Project X

Bericht door Superb » 01 dec 2015 18:34

Vind het niet verkeerd Frank die gouden velgen icm rood. Wat voor soort verhoogde clipons hebben we het over?

Gebruikersavatar
Frank Switser
Site Owner
Berichten: 2503
Lid geworden op: 13 aug 2009 10:50

Re: Project X

Bericht door Frank Switser » 02 dec 2015 12:14

Superb schreef:Vind het niet verkeerd Frank die gouden velgen icm rood. Wat voor soort verhoogde clipons hebben we het over?
Helibars. Er is echter al een optie op genoemen.....
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Plaats reactie