20 September 2020 Treffen + rit

Frank Switser
Site Owner

Re: 20 September 2020 Treffen + rit

Bericht door Frank Switser » 18 sep 2020 09:07

Jawel, eerst een meeting in Purmerend, dan doorrijden naar IJsselstijn, en vandaar gezamenlijk naar de protestrit.
Let op: Purmerend is niet bij mij, maar bij de Shell-pomp.
Ik zal er zelf ook niet bij zijn.
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 18 sep 2020 10:21

Ok, dan laat ik hem gaan dit keer, denk ik
2018 KTM Super Duke GT

PsHyCo77

Bericht door PsHyCo77 » 18 sep 2020 18:25

Bij nader inzien laat ik deze schieten en ga ik proberen om de rit Winterberg mee te rijden.
Fijne rit voor diegenen die wel gaan rijden.

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 19 sep 2020 09:59

Als Winterberg wel door kan gaan.....
Een groot deel van Nederland is nu code rood voor Duitsland. Ofwel, randstedelingen mogen eigenlijk alleen voor dringende zaken en doorreis naar Duitsland.

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

mean-machine

Bericht door mean-machine » 21 sep 2020 00:28

Vandaag meegereden met de protestrit.
Ik houd er in de zin van protest en organisatie een slecht gevoel aan over.
Het rijden in zo'n heel grote groep is mss wel bijzonder. Wel heel goed opletten!
Het was mooi weer, dus toch een leuke motordag geweest.

Vwb het protest kan je je afvragen wat voor statement wij hebben afgegeven?
We rijden over de snelweg van De Meern naar vooraan in Den Haag en dan weer terug.
Wie heeft ons gezien en wat is de publiciteit die we hebben bereikt? Als we dwars door Den Haag hadden gereden en de halve stad staat vast, dan komt de boodschap een heel stuk beter over het voetlicht! Iedereen gaat zich dan afvragen waarom alles stilstaat met 1000-den motoren in de stad.

De organisatie was ook niet oke. Ik reed achter in een grote groep. In Den Haag ging halverwege de groep het stoplicht op rood. Vooraan reden ze gewoon verder. Toen het stoplicht weer op groen ging, reed iedereen een andere kant op. Zover ik weet ging ik wel de goede kant op, maar reed uiteindelijk alleen. Vervolgens ben ik maar ergens wat gaan drinken. Raad eens wat.......? Precies op moment dat ik de snelweg weer op rijd, komt er een grote (navolgende) groep voorbij. Toen ben ik maar achteraan aangesloten. Eindpunt was de carpool-plaats in De Meern.

Hier effe gerust en daarna naar Jaarsveld aan de Lek gereden om het stuk Lekdijk waar veel om te doen is geweest eens in het weekend te proberen. Er staan nu geen verbodsborden meer. Prachtig weer en prima rijden langs de rivier. Bij Culemborg met het pontje naar de overkant en de dijk verder afgereden tot Lexkesveer (Wageningen). Na deze pont nog een stukje Veluwe. Mooie rit geweest deze zonnige zondag!
Honda BB 2004 en Yamaha FZ750 1985

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 22 sep 2020 10:30

Mooi zo.
Er is wel wat publiciteit geweest, ik zag op het nieuws dat er 700 motoren waren.
Of het zin heeft? Dat denk ik niet....
Dit soort inrijverboden komen niet uit den Haag, maar van elke individuele gemeente zelf.

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Plaats reactie