Motor Forum Meeting verplaatst naar 9 mei 2010!
Re: Motor Forum Meeting 2 mei 2010
Frank ga jij nog mee.
Gr Martin
Gr Martin
Ik ga het helaas niet redden, m'n schoonzusje viert haar verjaardag en ben ook nog oproepbaar 
Ik ga met een maat, toevallig ook een bird.....dus ik zie degene die gaan daar wel dan !
Wat gij niet wil dat u geschied,......ach zoek t uit !!!
- Frank Switser
- Site Owner
Ik wil wel erg graag, maar vanwege de bekende prive-omstandigheden wordt het lastig.......Medic-XX schreef:Frank ga jij nog mee.
Gr Martin
hoi
is er dan ook een rit of alleen een meting
groet jw
is er dan ook een rit of alleen een meting
groet jw
- Frank Switser
- Site Owner
Er is alleen een meeting waar duizenden motorrijders op af komen. Als je met meerdere rijders gaat, dan kan je de heen- en de terug-reis een leuke rit maken. Er is wel vrij veel politiecontrole.......
Yep...en gezien wat er vorig jaar is gebeurd....Oeioei...

- Frank Switser
- Site Owner
Verleden jaar heb ik niets gemerkt. Wat was er voor bijzonders?BigJim schreef:Yep...en gezien wat er vorig jaar is gebeurd....Oeioei...![]()
Ik begrijp het volkomen.Frank Switser schreef:Ik wil wel erg graag, maar vanwege de bekende prive-omstandigheden wordt het lastig.......Medic-XX schreef:Frank ga jij nog mee.
Gr Martin
Bij Amersfoort ging het na een tijdje mis..iemand ging onderuit waarna de politie ingreep...Frank Switser schreef:Verleden jaar heb ik niets gemerkt. Wat was er voor bijzonders?BigJim schreef:Yep...en gezien wat er vorig jaar is gebeurd....Oeioei...![]()
Maar het ging er lekker ruig aan toe..Was wel een spektakel.
Jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn ..