Toertocht? Wie wil er eentje uitzetten?
- Frank Switser
- Site Owner
Re: Toertocht? Wie wil er eentje uitzetten?
Bijna alles gaat tegenwoordig via Facebook. Zonde.....
-
mean-machine
Facebook daar kom je blijkbaar niet onderuit. Grrrrrr Dat wil ik eigenlijk helemaal niet.
Heb wel daar een account, maar maak er 't liefst zo min mogelijk gebruik van.
Ik geef daar NOOIT 'likes' en aantal vrienden (kan je dan vrienden hebben op FB?) is bijna NUL!
(mss moet ik die enkele 'vriend' die er toch tussendoor is geslipt ook maar 'ontvrienden')
Eigenlijk WIL ik helemaal geen vrienden op FB.
Mooiste is aantal vrienden op FB: 0 (zero dus)
Heb wel daar een account, maar maak er 't liefst zo min mogelijk gebruik van.
Ik geef daar NOOIT 'likes' en aantal vrienden (kan je dan vrienden hebben op FB?) is bijna NUL!
(mss moet ik die enkele 'vriend' die er toch tussendoor is geslipt ook maar 'ontvrienden')
Eigenlijk WIL ik helemaal geen vrienden op FB.
Mooiste is aantal vrienden op FB: 0 (zero dus)
Honda BB 2004 en Yamaha FZ750 1985
Wil wel meedenken om een rit op de Veluwe uit te zetten. Omgeving tussen Apeldoorn en Amersfoort....met startpunt Ede 
Laat maar horen of er belangstelling genoeg voor is.....zal ik alvast een beetje gaan puzzelen voor een mooi rondje.
Laat maar horen of er belangstelling genoeg voor is.....zal ik alvast een beetje gaan puzzelen voor een mooi rondje.
- Frank Switser
- Site Owner
Ja, daar is genoeg belangstelling voor.
Echter, via FB zijn we al redelijk ver met het opzetten van een rit in de regio Utrecht. Maar dan kan jouw rit later in het seizoen....
Echter, via FB zijn we al redelijk ver met het opzetten van een rit in de regio Utrecht. Maar dan kan jouw rit later in het seizoen....
Hoi Frank,
Mooi dat het al is opgepakt door iemand.
Aangezien ik bij de mensen hoor die geen Facebook hebben....heb ik daar niks van meegekregen. Ga ik ook niet krijgen tenzij er hier nog een melding van word gedaan.
Hopelijk tot gauw
Mooi dat het al is opgepakt door iemand.
Aangezien ik bij de mensen hoor die geen Facebook hebben....heb ik daar niks van meegekregen. Ga ik ook niet krijgen tenzij er hier nog een melding van word gedaan.
Hopelijk tot gauw
- Frank Switser
- Site Owner
Ik zal proberen de Facebook-ritten ook hier te vermelden.....
Hier idem. Geen FB. Komt er ook niet. Ik hou de berichten graag hier in de gaten. Het zou inderdaad fijn zijn als die informatie ook hier wordt gepost. Dank je wel alvast voor je moeite Frank.
-
mean-machine
Ik blijf volgen op beide fronten.....................
Honda BB 2004 en Yamaha FZ750 1985