BB meeting!
- Frank Switser
- Site Owner
Re: BB meeting!
De 28-ste kan ik wel, de andere data niet.
- Gerkenator
en in 2013
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

28 juli is prima! Ja, plan zo ver vooruit omdat ik andere weekenden vaak al voorzien ben van andere ritjes, races en weet ik veel wat voor motor-gerelateerde dingen.
Hoe doen jullie dat altijd? Een route voorop zetten? En waar spreken we af, wat is een beetje centraal voor iedereen?
Hoe doen jullie dat altijd? Een route voorop zetten? En waar spreken we af, wat is een beetje centraal voor iedereen?
- Frank Switser
- Site Owner
Centraal is regio Utrecht, of algemeen het midden van het land.
Dan maakt er iemand een rit aan via de Garmin, en deelt deze met andere rijders.
Dan maakt er iemand een rit aan via de Garmin, en deelt deze met andere rijders.
-
alexBB2003
nou .... ik ben dan net terug van vakantie dus tijd om de Blackbird ff uit te laten .....
- Frank Switser
- Site Owner
Ik zit dan tussen 2 vakanties in, dus ik zou ook moeten kunnen.alexBB2003 schreef:nou .... ik ben dan net terug van vakantie dus tijd om de Blackbird ff uit te laten .....
volgens mij bedoeld Alex dat het tijd is om de BB letterlijk uit te laten, als in, niet te starten... of ik moet het verkeerd begrijpen?
2018 KTM Super Duke GT