Wist je dat...

Frank Switser
Site Owner

Re: Wist je dat...

Bericht door Frank Switser » 06 apr 2010 11:53

Burtonman schreef:Mij hebben ze ook geprobeerd te bannen probleem is dat wij in Belgie iets hebben om dat te omzeilen, zodat we simpel (natuurlijk andere nick naam) kunnen inloggen, heb ook testen gedaan via een klant met zeer veel pc kennis, soms zelf mijn nieuwe nick vrijgegeven en moet zeggen het heeft een tijdje geduurd eer ze het door hadden :lol: , nu ben ik er weer op en zelf berichten aan t posten, maar zonder brilleke :geek: zien ze het niet :twisted: 8-) .
Ach ja, dat kan ik natuurlijk ook. Simpelweg een ander IP-adres of een andere PC, en je kan er weer bij. Ik heb er alleen geen behoefte meer aan......
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

BigJim

Bericht door BigJim » 07 apr 2010 00:16

Burtonman schreef:Ze durven het niet weg doen, anders laten ze zien wie ze zijn (bestuur) en als ze het doen geven we ze toch gewoon een ban voor t leven :lol: 8-)

Igeweldig, ik vroeg me al af wat ik in mijn leven nog tekort kwam

Heerlijke ongenuanceerde reactie van Reef.....
Maar goed, ik heb een pers beef met hem dus ik lees het op mijn manier.

Maar denk wel dat je gelijk hebt Ed....we zullen wel zien hoelang het duurt.

Heb um ff een kickje gegeven..zal ook wel een ban opleveren....... :D :D :D :D :D :D

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 07 apr 2010 10:58

hmmm Reef is voor mij 1 van de weinige mensen die bij de BOC gewoon relaxed deed... maarja, iedereen zal zo zn eigen ervaringen hebben...

Ik heb natuurlijk bij het BOC geholpen om de upgrade naar phpBB3 te doen en wat kreeg ik als dank? een opmerking dat ik snel maar weer een betalend lid moest worden, en toen ik zei dat ik dat zou doen als ik weer meer tijd had voor ritjes enzo deed ik "te interessant" ... lol...
2018 KTM Super Duke GT

Burtonman

Bericht door Burtonman » 07 apr 2010 15:35

Zo zie je maar ;) er zijn hier toch al meerderen met diezelfde ervaring met dat bestuur, ik kan er ook al een service manuel over schrijven, maar doe niet zoveel moeite, als je ziet dat het leden aantal van pakweg 220 leden in enkele jaren gedaald is naar amper 146 zonder de sponsoren dan moet ik er geen tekening bijmaken :lol:
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Burtonman

Bericht door Burtonman » 07 apr 2010 18:23

Wist je dat :

Ik opeens weer een leuke lachbui heb gehad met het lezen "ergens anders" van een reactie.....van iemand :lol: :D
R.I.P.B.O.C.

BigJim

Bericht door BigJim » 07 apr 2010 22:26

Burrito schreef:hmmm Reef is voor mij 1 van de weinige mensen die bij de BOC gewoon relaxed deed... maarja, iedereen zal zo zn eigen ervaringen hebben...

Ik heb natuurlijk bij het BOC geholpen om de upgrade naar phpBB3 te doen en wat kreeg ik als dank? een opmerking dat ik snel maar weer een betalend lid moest worden, en toen ik zei dat ik dat zou doen als ik weer meer tijd had voor ritjes enzo deed ik "te interessant" ... lol...
Voor jou wel maar voor anderen inderdaad niet. :roll:

Maar wel een typische reactie van het bestuur.
Gelukkig is het hier gewoon fun and games...zonder dat geld..... :P

BigJim

Bericht door BigJim » 07 apr 2010 22:27

Burtonman schreef:Wist je dat :

Ik opeens weer een leuke lachbui heb gehad met het lezen "ergens anders" van een reactie.....van iemand :lol: :D

Ik mij nu afvraag welke reactie dat was? ;)

BigJim

Bericht door BigJim » 07 apr 2010 22:28

Ik nu al weer bijna een week op bed lig met een verrekte rug en hier vreeeeselijk van begin te balen? :x

Burtonman

Bericht door Burtonman » 07 apr 2010 22:43

Ik mij nu afvraag welke reactie dat was? ;)

Kijk een bij de "buren" :mrgreen:
R.I.P.B.O.C.

SandervB

Bericht door SandervB » 08 apr 2010 00:45

BigJIm schreef:Ik nu al weer bijna een week op bed lig met een verrekte rug en hier vreeeeselijk van begin te balen? :x

Das mooi kl*te :!:

Zit er wel al verbetering in :?:

Plaats reactie