Wist je dat...

BigJim

Re: Wist je dat...

Bericht door BigJim » 08 apr 2010 00:50

Burtonman schreef:Ik mij nu afvraag welke reactie dat was? ;)

Kijk een bij de "buren" :mrgreen:

Yep...reactie gelezen en een reactie geplaatst.. ;)

Nu ben ik er echt helemaal klaar mee!!! 8-) 8-) 8-)

BigJim

Bericht door BigJim » 08 apr 2010 00:54

SandervB schreef:
BigJIm schreef:Ik nu al weer bijna een week op bed lig met een verrekte rug en hier vreeeeselijk van begin te balen? :x

Das mooi kl*te :!:

Zit er wel al verbetering in :?:
Ja Sander, gelukkig zit er wel wat verbetering in maar het is nog niet je van het.
Zal morgen de BB maar weer even op de druppellader zetten want komende weken gaat er nog niets van motorrijden komen helaas.
Bedankt iig voor je belangstelling. :!:

Ik hoop vanaf mei weer lekker te kunnen toeren.

BigJim

Bericht door BigJim » 08 apr 2010 00:58

Om verder weer ONTOPIC te komen... "Wist je dat" :mrgreen: :mrgreen:

Wij de 24ste mei de elfsteden tocht gaan rijden?

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 08 apr 2010 17:08

BigJim schreef:Ik nu al weer bijna een week op bed lig met een verrekte rug en hier vreeeeselijk van begin te balen? :x
Duurt lang dan, nietwaar?
Je kan beter een week met een lekker wijf op bed liggen, dat gaat veel sneller voorbij. Het is trouwens wel net zo pijnlijk, alleen dan op andere plekken...... :D
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

BigJim

Bericht door BigJim » 08 apr 2010 17:26

Ik dat regelmatig heb?? en dat Ik 2 matrassen hier heb???? :twisted: :twisted: en dat ik vanmiddag voor het eerst een rondje door de tuin heb gestrompeld??

BigJim

Bericht door BigJim » 11 apr 2010 21:20

Tango vandaag een benzine aktie had en dit geleid heeft tot 350 km ! files??

Bron

Burtonman

Bericht door Burtonman » 11 apr 2010 22:09

Burtonman schreef:Zo zie je maar ;) er zijn hier toch al meerderen met diezelfde ervaring met dat bestuur, ik kan er ook al een service manuel over schrijven, maar doe niet zoveel moeite, als je ziet dat het leden aantal van pakweg 220 leden in enkele jaren gedaald is naar amper 146 zonder de sponsoren dan moet ik er geen tekening bijmaken :lol:
..."ze" door dit bericht te hebben gelezen iets aan het forum geprutst hebben :lol: nu kan een NIET betaald lid niet meer kijken hoeveel of hoeweinig betalende leden ze hebben, moet het nu via de alsnog betalende bevriende leden doen 8-) :lol:
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 11 apr 2010 23:47

Burtonman schreef:
Burtonman schreef:Zo zie je maar ;) er zijn hier toch al meerderen met diezelfde ervaring met dat bestuur, ik kan er ook al een service manuel over schrijven, maar doe niet zoveel moeite, als je ziet dat het leden aantal van pakweg 220 leden in enkele jaren gedaald is naar amper 146 zonder de sponsoren dan moet ik er geen tekening bijmaken :lol:
..."ze" door dit bericht te hebben gelezen iets aan het forum geprutst hebben :lol: nu kan een NIET betaald lid niet meer kijken hoeveel of hoeweinig betalende leden ze hebben, moet het nu via de alsnog betalende bevriende leden doen 8-) :lol:
Wist je dat....

....we iedereen gewoon lekker moeten laten doen waar ze zin in hebben... we willen hier juist een relaxed forum hebben, en door steeds te kijken naar wat anderen doen of niet doen wordt het niet relaxter.... dus wat mij betreft laten we het gewoon lekker rusten
2018 KTM Super Duke GT

Burrito
Site Admin

Bericht door Burrito » 11 apr 2010 23:48

... mijn verzekering mijn claim heeft goedgekeurd en ik dus de motor op kosten van de verzekering ga laten mooi maken, ipv WEER zelf te moeten betalen...
2018 KTM Super Duke GT

BigJim

Bericht door BigJim » 11 apr 2010 23:50

.....Ik dit helemaal te gek voor je vind? :D :D :D

Plaats reactie