Zwarte 1998 Blackbird tekoop
-
Hertog Jan
Re: Zwarte 1998 Blackbird tekoop
Nee hij staat nog steeds in de garage...
Als ik er heel veel info bij zet wordt er volgens mij ook niet op gereageerd... Wat wil je nog meer aan informatie hebben dan ?
En als geïnteresseerden vragen hebben mogen ze die stellen, ze zullen dan volledig en eerlijk antwoord krijgen.
Heb overigens wel meer foto's van de Blackbird, maar die zijn niet echt recent.
Als ik er heel veel info bij zet wordt er volgens mij ook niet op gereageerd... Wat wil je nog meer aan informatie hebben dan ?
En als geïnteresseerden vragen hebben mogen ze die stellen, ze zullen dan volledig en eerlijk antwoord krijgen.
Heb overigens wel meer foto's van de Blackbird, maar die zijn niet echt recent.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Mss eens een foto van mien koppeke der bie zetten Jan van bij het "buren bb " 
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
- Frank Switser
- Site Owner
Je bedoelt omdat je daar zo welkom bent?Burtonman schreef:Mss eens een foto van mien koppeke der bie zetten Jan van bij het "buren bb "
Dan kan hij mijn kop er ook wel bij zetten........
Ja Frank de nagel op de kop der moeten wat meer smilies komen gelijk bij de buren, ik gebruik er daar ook wel wat in de text, maar moet voorzichtig zijn ze staan daar scherp om mij te pakken
maar heb een nieuwe pc (bedrijfs pc van HP) nu hebben de buren t een beetje moeilijker 
R.I.P.B.O.C.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik weet dat "ze" hier ook meekijken, maar dat geeft niet. Iedereen is bij ons welkom.....Burtonman schreef:Ja Frank de nagel op de kop der moeten wat meer smilies komen gelijk bij de buren, ik gebruik er daar ook wel wat in de text, maar moet voorzichtig zijn ze staan daar scherp om mij te pakkenmaar heb een nieuwe pc (bedrijfs pc van HP) nu hebben de buren t een beetje moeilijker
Maar kijk dus wel uit wat je hier schrijft, dat wordt daar tegen je gebruikt. Sterker nog, zij hebben een sponsor afgewezen (of erger nog, nooit meer iets van zich laten horen) vanwege het feit dat hij ook hier aanwezig is.....
M.b.t. een andere PC: ik hab al jaren andere PC's, en diverse inlogcodes van klanten, dus ik kan gewoon onder verschillende namen op de BOC-site. Ik heb daar echter geen behoefte meer aan. Ik haal mijn info vooral van de buitenlandse BB-sites.
-
Hertog Jan
Ohhh jullie bedoelen de NSBOC ?
Ik kan er niet wakker van liggen, overigens betwijfel ik het of mijn Blackbird dan sneller verkocht zal worden.
Ik kan er niet wakker van liggen, overigens betwijfel ik het of mijn Blackbird dan sneller verkocht zal worden.
Ik zou als ik jou was zo veel mogelijk info in de advertentie zetten, met zo veel mogelijk foto's... even een lijstje met de exacte extra's, en 1001 foto's.... zonder foto's heb je gewoon veel minder kans dat je hem verkoopt.
2018 KTM Super Duke GT
de NSBOC ?
Woahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Woahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
R.I.P.B.O.C.
-
Hertog Jan
1001 foto's kan net niet, staan er nu 8 opBurrito schreef:Ik zou als ik jou was zo veel mogelijk info in de advertentie zetten, met zo veel mogelijk foto's... even een lijstje met de exacte extra's, en 1001 foto's.... zonder foto's heb je gewoon veel minder kans dat je hem verkoopt.
En een beetje meer info.
Bedankt voor de tip
-
Hertog Jan
En jawel, mijn mailbox stroomt vol !
NOT
Nou ja, ik heb nog een maand of 3....
NOT
Nou ja, ik heb nog een maand of 3....