LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!
- Frank Switser
- Site Owner
Re: LET OP! BOC past ongeschreven regels toe!
Bij monde van een andere BB-rijder die nog bij de BOC zit, schijnt het (weer) allemaal mijn schuld te zijn. Ik heb jullie opgestookt en aangezet tot oproer.......
Geen idee waarom ze dit nu weer denken, maar het is weer allemaal mijn schuld. Waarschijnlijk is de slechte economie en het niet verkrijgen van een verblijfsvergunning voor Mauro ook mijn schuld.........
Waarom ze hopen dat ze alles onder tafel kunnen schuiven als ik zo slecht ben als zij denken is mij een raadsel. Ik heb nog steeds honderden mailadressen van Blackbirdrijders, dus als ik kwaad zou willen kan ik ze het hele verhaal zo mailen (maar dat wil ik dus niet, ik ben al lang klaar met ze).
Geen idee waarom ze dit nu weer denken, maar het is weer allemaal mijn schuld. Waarschijnlijk is de slechte economie en het niet verkrijgen van een verblijfsvergunning voor Mauro ook mijn schuld.........
Waarom ze hopen dat ze alles onder tafel kunnen schuiven als ik zo slecht ben als zij denken is mij een raadsel. Ik heb nog steeds honderden mailadressen van Blackbirdrijders, dus als ik kwaad zou willen kan ik ze het hele verhaal zo mailen (maar dat wil ik dus niet, ik ben al lang klaar met ze).
Ach, na het lezen van dit hele relaas zie ik in dat er nog steeds geen spat verandert is daar.Frank Switser schreef:Bij monde van een andere BB-rijder die nog bij de BOC zit, schijnt het (weer) allemaal mijn schuld te zijn. Ik heb jullie opgestookt en aangezet tot oproer.......
Waarom ze deneken dat ze alles onder tafel kunnen schuiven als ik zo slecht ben als zij denken is mij een raadsel. Ik heb nog steeds honderden mailadressen van Blackbirdrijders, dus als ik kwaad zou willen kan ik ze het hele verhaal zo mailen (maar dat wil ik dus niet, ik ben al lang klaar met ze).
Zelf kijk ik heeel afentoe nog op het BOC maar dat is dus nu ook einde verhaal.
Frank, je weet het toch al langer dan vandaag...Jij bent gewoon een oproerkraaier!!!!!
Dit typeert wel het wel bekende tunnelvisie!!!
Wat een zielige Kl**tz*kk*n zijn het toch.
Nou moeten we natuurlijk niet op alle slakken zout leggen.
Frank is inderdaad een beetje de schuldige van het feit dat Mauro niet kan blijven.
De rest valt wel mee, maar ik had je sterker verwacht in dat debat Frank...sorry, maar ik kan dat niet zomaar ongeroerd laten.
Had je niet iets beter je best kunnen doen?
Frank is inderdaad een beetje de schuldige van het feit dat Mauro niet kan blijven.
De rest valt wel mee, maar ik had je sterker verwacht in dat debat Frank...sorry, maar ik kan dat niet zomaar ongeroerd laten.
Had je niet iets beter je best kunnen doen?
- Gerkenator
entrecote met zout is niet te vreten dus dat doen we ook al verkeerd.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Vandaag mijn Opel Vectra verkocht, allemaal de schuld van Frank
nu de CB1000R nog verkopen, ook de schuld van Frank, en dan 99% zeker een nieuwe BMW K1300S ergens in Maart kopen ook dit is weer de schuld van Frank
, nu moet ik gaan eten en word ich dikker ook weer de schuld van Frank
ocharme hij heeft het ook altijd gedaan

R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
- Gerkenator
ga je een beamer kopen?
weet ik wel een leuke site/forum voor je http://www.blackbirdownersclub.eu/
oh.. shit dit is natuurlijk wel een verwijzing naar een andere site hoop dat frank me vergeeft.
die knipoog dus wel even letterlijk en figuurlijk nemen he. voor iedereen die mee leest.
weet ik wel een leuke site/forum voor je http://www.blackbirdownersclub.eu/
oh.. shit dit is natuurlijk wel een verwijzing naar een andere site hoop dat frank me vergeeft.
die knipoog dus wel even letterlijk en figuurlijk nemen he. voor iedereen die mee leest.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Gaan we nou Frank echt OVERAL de schuld van geven? Arme man ....
Frank, ik leef met je mee.....

Frank, ik leef met je mee.....
Kunnen we niet een topik openen met "De schuld van" 
R.I.P.B.O.C.
-
Hertog Jan
www.deschuldvanfrank.nlBurtonman schreef:Kunnen we niet een topik openen met "De schuld van"
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.