Wat heb je gekocht?
- Gerkenator
Re: Wat heb je gekocht?
ik heb van mijn jongere broer een playon hd2 mini gekregen ( media streamer ) heeft ie gewonnen.
ik dacht nou wil ik hem ook eens uit de doos halen en bekijken.
nou vond ik er een nationale tijdschriftenbon van 50 euro in, dus heb ik gelijk maar de moto73 besteld 17 nummers.
dubbel meevallertje dus.
ook heb ik de conti road attack2 besteld ( niet bij frank sorry ) maar hier ind e buurt.
ik dacht nou wil ik hem ook eens uit de doos halen en bekijken.
nou vond ik er een nationale tijdschriftenbon van 50 euro in, dus heb ik gelijk maar de moto73 besteld 17 nummers.
dubbel meevallertje dus.
ook heb ik de conti road attack2 besteld ( niet bij frank sorry ) maar hier ind e buurt.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Was die band niet goedkoper bij Frank? En hij kan ook gewoon opsturen he!
2018 KTM Super Duke GT
- Gerkenator
scheelde niet veel qua prijs.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

Ik heb de honda blackbird kofferset gekocht 
- Frank Switser
- Site Owner
Je weet toch dat HBBF-ers nog vaak extra korting kunnen krijgen op veel banden? Conti is een van de merken waar dat voor opgaat.Gerkenator schreef:scheelde niet veel qua prijs.
Ha...een nieuwe rammount voor mijn contour camera...
Hij geeft nu een mooi beeldje vanaf de tank

Hij geeft nu een mooi beeldje vanaf de tank

- Gerkenator
kun je eens eventueel via pb me een prijs kunnen noemen inclusief montage voor een set??Frank Switser schreef:Je weet toch dat HBBF-ers nog vaak extra korting kunnen krijgen op veel banden? Conti is een van de merken waar dat voor opgaat.Gerkenator schreef:scheelde niet veel qua prijs.

Een nieuwe helm!
Schubert S2
Ik heb al bijna 7 jaar mijn S1, en er was nog niet echt een opvolger die ik helemaal goed vond (de sluiting van de S1 PRO is ruk en de pasvorm is anders, de SR1 heeft geen zonne vizier)
Deze nieuwe is mooi en zit me ook goed (ik heb een raar hoofd, alleen de S1 zat tot nu toe echt goed)
Eentje besteld in de kleuren van mijn motor:

Maar dan natuurlijk met een blank vizier en donker zonne vizier...
Schubert S2
Ik heb al bijna 7 jaar mijn S1, en er was nog niet echt een opvolger die ik helemaal goed vond (de sluiting van de S1 PRO is ruk en de pasvorm is anders, de SR1 heeft geen zonne vizier)
Deze nieuwe is mooi en zit me ook goed (ik heb een raar hoofd, alleen de S1 zat tot nu toe echt goed)
Eentje besteld in de kleuren van mijn motor:

Maar dan natuurlijk met een blank vizier en donker zonne vizier...
2018 KTM Super Duke GT
Ik ben benieuwd hoe die helm bevalt. Ik ben op zoek naar een opvolger voor mijn S1 Pro... 
Ik heb mezelf ook verwend.