Vandaag ff onderweg geweest. Ruim 100 km gereden. Wat een heerlijke band. Lekker gecontroleerd insturen. Niet zwaar. geen inval neigingen in de bochten.
Perfecte rechtuit stabiliteit. Ja ben er weer erg contant mee. Binnenkort is kijken wat ie op het heftigere bochtenwerk doet.
Erg tevreden over de Roadsmart 2
Martin aka Medic-XX
Re: Martin aka Medic-XX
Omdat hier iemand actief die het zaakje zo weet te vergallen voor anderen heb ik voor me zelf besloten me zelf ook van dit Forum te distantieren.
Er zijn toch blijkbaar mensen die plezierige dingen zoals kletsen over hobby's te moeten verpesten.
Aangezien wij hier niet aan verbannen en dit persoon vanuit een ander oogpunt hier moet komen zieken besluit ik vanaf vandaag me hier niet meer in te willen mengen.
Heren het gaat jullie goed.
Frank en Burrito zie ik wel in Purmerend om te kletsen.
Heren gegroet.
Als je wilt mag je mijn account verwijderen.
Er zijn toch blijkbaar mensen die plezierige dingen zoals kletsen over hobby's te moeten verpesten.
Aangezien wij hier niet aan verbannen en dit persoon vanuit een ander oogpunt hier moet komen zieken besluit ik vanaf vandaag me hier niet meer in te willen mengen.
Heren het gaat jullie goed.
Frank en Burrito zie ik wel in Purmerend om te kletsen.
Heren gegroet.
Als je wilt mag je mijn account verwijderen.
Heb ik iets gemist ??
ZX-12R | BMW R1200GS '09 | Honda CBR1100XX Super Blackbird '01
- Wile E. Coyote
Ik heb ook alleen maar vraagtekens ??????
Jammer Martin!
Zonde dat je diegene dan laat "winnen"!
Als Eddie nou gewoon stopt over de BOC en als we voor die andere idioot nou gewoon een uitzondering maken (dus wel een bannetje) dan lijkt het mij gewoon veel gezelliger als jij blijft

Zonde dat je diegene dan laat "winnen"!
Als Eddie nou gewoon stopt over de BOC en als we voor die andere idioot nou gewoon een uitzondering maken (dus wel een bannetje) dan lijkt het mij gewoon veel gezelliger als jij blijft
- Frank Switser
- Site Owner
De reden zal dit topic wel zijn: viewtopic.php?f=14&t=407&start=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Jammer Martin, maar in mijn ogen de verkeerde oplossing (al kan ik je gedachtengang wel begrijpen).
Dit forum is juist zo opgezet dat in principe iedereen alles mag zeggen en schrijven zonder dat er ingegrepen wordt. De bedoeling is dat als een opmerking je niet bevalt, dat je daar ofwel op reageert, of er schouderophalend overheen leest. Pas als er echt op de man gespeeld wordt, of er vinden strafbare zaken plaats, pas dan zullen wij ingrijpen.
Jouw inbreng is door de meeste gebruikers zeer gewaardeerd, laat je nu niet overbluffen door 1 persoon die hier nog geen enkele positieve inbreng heeft gehad, en alleen maar de boel probeert op te stoken (althans, dat is mijn gevoel hierover).
Jammer Martin, maar in mijn ogen de verkeerde oplossing (al kan ik je gedachtengang wel begrijpen).
Dit forum is juist zo opgezet dat in principe iedereen alles mag zeggen en schrijven zonder dat er ingegrepen wordt. De bedoeling is dat als een opmerking je niet bevalt, dat je daar ofwel op reageert, of er schouderophalend overheen leest. Pas als er echt op de man gespeeld wordt, of er vinden strafbare zaken plaats, pas dan zullen wij ingrijpen.
Jouw inbreng is door de meeste gebruikers zeer gewaardeerd, laat je nu niet overbluffen door 1 persoon die hier nog geen enkele positieve inbreng heeft gehad, en alleen maar de boel probeert op te stoken (althans, dat is mijn gevoel hierover).
+1
Helemaal goed Frank.
Als iemand niet eens vanuit zijn echte naam durft te posten, dan is hij niets waard.
Laat zo'n lul niet lachen....
Helemaal goed Frank.
Als iemand niet eens vanuit zijn echte naam durft te posten, dan is hij niets waard.
Laat zo'n lul niet lachen....