Slaap & droom zacht stan !
Het BOC
Re: Het BOC
Slaap & droom zacht stan !
R.I.P.B.O.C.
Ach ROOD is niet mijn kleur........zal ik dan maar een RODE kopen !!!
En toen ging het hier weer verder...

Idd..kappen met dat gestook op het persoonlijke vlak als daar geen aanleiding voorr is.
- Frank Switser
- Site Owner
Jongens, laten we het hier gezellig houden.
Ik begrijp best dat er persoonlijke wrijvingen (kunnen) zijn, maar daar hoeft de rest niet zo nodig van “mee te genieten”……
M.b.t. de B.O.C.: het is triest om te denken dat een ooit zo leuke club op deze manier aan zijn eind zou komen. Er zit een hoop werk in van veel personen…….
Maar goed, zover is het gelukkig nog niet. Ik hoop dat er een nieuw bestuur opstaat die een frisse start wil maken. Ikzelf heb niets tegen de BOC-leden, maar wel tegen de handelswijze van het bestuur. Ze hebben er een andere club van gemaakt dan de bedoeling was toen wij het opzetten, en zoals het de eerste jaren ook draaide. Wie weet kunnen we met een nieuw bestuur wel samenwerken, met het huidige bestuur is dat onmogelijk.
Mocht de club opgeheven worden, dan dient de kas teruggestort te worden naar de leden (volgens de statuten).
Ik begrijp best dat er persoonlijke wrijvingen (kunnen) zijn, maar daar hoeft de rest niet zo nodig van “mee te genieten”……
M.b.t. de B.O.C.: het is triest om te denken dat een ooit zo leuke club op deze manier aan zijn eind zou komen. Er zit een hoop werk in van veel personen…….
Maar goed, zover is het gelukkig nog niet. Ik hoop dat er een nieuw bestuur opstaat die een frisse start wil maken. Ikzelf heb niets tegen de BOC-leden, maar wel tegen de handelswijze van het bestuur. Ze hebben er een andere club van gemaakt dan de bedoeling was toen wij het opzetten, en zoals het de eerste jaren ook draaide. Wie weet kunnen we met een nieuw bestuur wel samenwerken, met het huidige bestuur is dat onmogelijk.
Mocht de club opgeheven worden, dan dient de kas teruggestort te worden naar de leden (volgens de statuten).
Met een nieuw (goed) bestuur mogen we misschien weer op de site komen en kunnen we er weer een gezellige club van maken met z'n allen. 
Ze hebben weer iemand is het vizier daar 

za okt 06, 2012
"En jij rijd in de Ijfel in plaats van de Eifel met strandschoenen nota bene Dus denk nou niet dat je lollig bent, je weet exact wat er bedoeld wordt."
Sukkels daar, het was ff goed en dan begint t weer, zeker uit verveling.
za okt 06, 2012
"En jij rijd in de Ijfel in plaats van de Eifel met strandschoenen nota bene Dus denk nou niet dat je lollig bent, je weet exact wat er bedoeld wordt."
Sukkels daar, het was ff goed en dan begint t weer, zeker uit verveling.
R.I.P.B.O.C.
Ik wist dat ik dit hier terug zou lezen. Die reactie is inderdaad te gek voor worden. Iemand maakt een normaal grapje en krijgt dit als reactie. Terwijl een van de grootste vrienden van "de club" een dyslecticus gigantus (ja ik kijk road runner
) is. Die kwam hier ook wel eens undercover
Even het stukje waar het om gaat voor de banned4life personen.
Iemand zoekt een motor en krijgt deze reactie:
En dan geeft MP zo een kansloos antwoord... Waarom vraag ik mij dan af. Los van dat hij zelf mag weten wat hij zegt mag het niet van de eigen regeltjes. (alleen al offtopic reageren staat al een lijfstraf op) en wie is er nu offtopic.
Ze hebben gewoon de pik op een aantal mensen daar en bij Gerkenator komt dat doordat hij een keer iets over bredere achterbanden heeft gezegd, toen ging het helemaal mis. En dat was gewoon een eigen mening.
Zo ik ben t weer ff kwijt, ik blijf er maar om lachen hoor maar het is en blijft kleutergedrag.
Even het stukje waar het om gaat voor de banned4life personen.
Iemand zoekt een motor en krijgt deze reactie:
Daarop reageert GerkenatorHeb bij te koop gezet op de site: Uitlaatset en Bagster Buddy maar De Blackbird van 1998 zwart is tevens te koop
45000 km heeft altijd binnen gestaan en heeft alleen de zon gezien,
Crome wielen
Crome carter deksel andere kant deksel is ook Crome
Xenon verlichting
Amerikaanse undertail met ledverlichting
Hyperpro vering voor/achter
staat er gewoon keurig bij Nou komt tie vraagprijs € 3500,--
Boldy
Geintersseerd stuur een pm
Dus met een knipoog erbij voor de humorloze figuren. En ook nog een compliment.Boldy schreef:45000 km heeft altijd binnen gestaan en heeft alleen de zon gezien,
dan heeft ie dus niet altijd binnen gestaan
chrome wielen cool, dat staat vast erg mooi op een zwarte motor.
En dan geeft MP zo een kansloos antwoord... Waarom vraag ik mij dan af. Los van dat hij zelf mag weten wat hij zegt mag het niet van de eigen regeltjes. (alleen al offtopic reageren staat al een lijfstraf op) en wie is er nu offtopic.
Ze hebben gewoon de pik op een aantal mensen daar en bij Gerkenator komt dat doordat hij een keer iets over bredere achterbanden heeft gezegd, toen ging het helemaal mis. En dat was gewoon een eigen mening.
Zo ik ben t weer ff kwijt, ik blijf er maar om lachen hoor maar het is en blijft kleutergedrag.
ach...je hebt zielige personen, en mensen die zielig zijn en zichzelf vreselijk geweldig....
Laat gaan ...
ZO...na een tijdje maar weer eens kijken hier, ben wat druk geweest, maar lees altijd wel mee...
Laat gaan ...
ZO...na een tijdje maar weer eens kijken hier, ben wat druk geweest, maar lees altijd wel mee...
- Wile E. Coyote
Ik snap het niet helemaal want waarom maken mensen zich op dit forum druk over iets wat op een ander forum gebeurd ????
Als je zoiets leest moet je bij jezelf denken van gelukkig zit ik op een ander forum en hebben we daar geen last van, maar iedere keer wordt er weer gerefereerd aan het BOC en hoe het niet goed gaat.
Dit lijkt op een onderlinge strijd, en naar mijn mening kan je beter de strijdbijl begraven en ze daar hun eigen gang laten gaan.
Ik heb dit soort perikelen eerder meegemaakt tussen twee Mondeo forums en daar zijn ze geen van beide iets wijzer van geworden.
Leven en laten leven.
Als je zoiets leest moet je bij jezelf denken van gelukkig zit ik op een ander forum en hebben we daar geen last van, maar iedere keer wordt er weer gerefereerd aan het BOC en hoe het niet goed gaat.
Dit lijkt op een onderlinge strijd, en naar mijn mening kan je beter de strijdbijl begraven en ze daar hun eigen gang laten gaan.
Ik heb dit soort perikelen eerder meegemaakt tussen twee Mondeo forums en daar zijn ze geen van beide iets wijzer van geworden.
Leven en laten leven.