Wat heb je gekocht?
Re: Wat heb je gekocht?
40 euro voor een alarmschakelaar betaald van het koekblik.....
fucking Ripoff...Maar ja, had um wel nodig vanwege de APK van't kreng......
fucking Ripoff...Maar ja, had um wel nodig vanwege de APK van't kreng......
Leuke tip.... ThanksSR-71 schreef:Ik ben nu bezig met Headphones, die regelt vanzelf de muziek. Je kunt ingeven welke kwaliteit je wilt hebben en of hij de covers moet meenemen of songteksten.
Als er een nieuw album komt van een artiest die je "volgt" haalt hij die ook zelf binnen.
Hier meer info over deze app's (werken trouwens ook op de pc, maar de synology kan zoveel meer).
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1531619/0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Frank Switser
- Site Owner
Tja, ik moet binnenkort aan een nieuwe kabel voor mijn handrem. Blijkt ruim 400 Euro te kosten (excl. BTW en excl. montage).
Mijn handrem is electrisch, en de motor zit onlosmaakbaar aan de kabel vast.......
Mijn handrem is electrisch, en de motor zit onlosmaakbaar aan de kabel vast.......
Ook een renault??Frank Switser schreef:Tja, ik moet binnenkort aan een nieuwe kabel voor mijn handrem. Blijkt ruim 400 Euro te kosten (excl. BTW en excl. montage).
- Frank Switser
- Site Owner
Ja, mijn Grand Scenic.
Het is inderdaad een bekend probleem bij meerdere Renaults.
Het is inderdaad een bekend probleem bij meerdere Renaults.
De rekening van de rioolontstopper die nu bezig is... 
Mooie stikkers
Laatst gewijzigd door hevo op 27 mei 2013 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gerkenator
straatje 1/5 staatsloten gekocht.
Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

-
Hertog Jan
Vorige maand een Subaru Legacy gekocht en zaterdag mijn Blackbird verkocht
Als ik nu een GS zou kopen, mag ik dan evengoed nog op deze site komen ?

Als ik nu een GS zou kopen, mag ik dan evengoed nog op deze site komen ?
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
ik ben het met je eens dat men DENKT dat dit zo is... maar meerdere onderzoeken wijzen dus uit dat dit niet zo is... er is niet minder schade in de winter, en dan voor de volledigheid, ik bedoel minder schade dan in de winter toen er geen winterbanden gebruikt werden, uiteraard vergelijk ik niet met zomerse condities.Frank Switser schreef:Nee, ik ontkracht juist jouw punt!Burrito schreef:Dan lees je het artikel toch echt anders dan ik en maak je nu zelf mijn punt.. het artikel (en ik ook) zeggen dat de verschillen niet zo groot zijn... als winterbanden zo veel beter zijn zouden er dus minder ongelukken zijn... maar die zijn er net zoveel (of weinig) als voor de winterbanden hype.
Door de gladheid is de kans op schade groter.
Door gebruik van winterbanden kan je de kans verkleinen, mits je hetzelfde rijgedrag aanhoudt als met zomerbanden.
Een deel van de rijders zal dit doen, een deel niet. Het resultaat is dus toch (iets?) meer schade dan in de zomer.
De verschillen in grip KUNNEN heel groot zijn. Dit is niet alleen mijn eigen ervaring, maar ook die van de beroepstesters.
Je hebt dus als automobilist de keuze uit:
- hetzelfde risico lopen maar meer grip hebben en (soms) eerder thuis zijn
- hetzelfde risico lopen maar te weinig grip hebben en altijd laat thuis zijn
- minder risico lopen, voldoende grip hebben en altijd laat thuis zijn
In deze discussie is er meerdere keren gezegd "het gaat niet alleen om schades" maar nu zeg jij ook dat het wel tot minder schade leidt. Dat is dus niet zo, dat blijkt oa uit de gegevens van Leaseplan, en die hebben daar echt wel een goede vloot voor om ook voorzichtige rijders te hebben.
Feit blijft gewoon dat de omstandigheden waar winterbanden voordeel hebben in Nederland zo weinig voorkomen dat het voordeel dus minimaal is (en ik zeg zelfs verwaarloosbaar)!
dat verhaal over grip en op tijd zijn vind ik echt onzin, je zegt zelf dat je je rijstijl niet moet aanpassen met winterbanden, dus zomerbanden of winterbanden, je moet altijd voorzichtig doen... als je echt denkt dat je tijdswinst gaat halen... hoeveel testen zijn er niet geweest dat harder rijden maar luttele minuten scheelt... en nu opeens ben je altijd laat thuis of altijd eerder thuis? Daarbij dicteert het overige verkeer vaak hoe laat je thuis bent... kan jij wel met je winterbanden meer grip hebben maar die vrachtwaggel voor je gaat daardoor echt niet aan de kant.
omstandigheden zoals vandaag... ligt sneeuw LANGS de weg, maar het wegdek is vrij en droog, het is 4 graden (en ookal is het kouder) , denken jullie echt dat winterbanden nu veel veiliger zijn en dat je hierdoor sneller thuis bent en dat er minder ongelukken zijn? (let wel: dit alles alleen door de winterbanden t.o.v. zomerbanden)?
2018 KTM Super Duke GT