Wat heb je gekocht?
Re: Wat heb je gekocht?
Net een andere Metaaldetector gekocht die tot 80 meter diepte waterdicht is.Ook deze ga ik gebruiken tijdens het duiken met perslucht. Tja.....is ook een Hobby hé ? 
Laatst gewijzigd door hevo op 07 mar 2013 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
80 meter diep.
.. ik werd al gek in een zwembad. Krijg het niet voor elkaar om rustig te blijven ademen. Lijkt me erg gaaf maar op de een of andere manier vinden mijn hersentjes of longen het niet fijn om te ademen uit een fles.
Dat had ik ook in het zwembad... even boven komen en rustig worden en dan rustig onder gaan was de oplossing... die plons zoals je erin hoort te gaan werd ik ook gek van... 
2018 KTM Super Duke GT
Wat een stelletje Mietjes zijn jullie
Geintje natuurlijk.Maar dergelijk gedrag zie je meestal bij vrouwen
Die hebben er vaak moeite mee als ze voor de 1e keer gaan duiken.De mannen 'denken ' er niet zo bij na ,en doen het (meestal) gewoon.
En dat 80 meter diepte wil alleen zeggen dat de metaal detector tot die diepte gegarandeerd waterdicht is getest. Zo diep ga ik niet.Daar vind je ook niets.En is met perslucht ook niet aan te raden omdat het deel zuurstof (21%) bij 70m diepte als het ware giftig wordt.Heeft te maken met de druk v/h water op diepte en het onder druk inademen van perslucht.(moeilijk verhaal om zo even uit te leggen)
Ik beperk mij tot Max. rond de 40 á 45 meter diepte.
En dat 80 meter diepte wil alleen zeggen dat de metaal detector tot die diepte gegarandeerd waterdicht is getest. Zo diep ga ik niet.Daar vind je ook niets.En is met perslucht ook niet aan te raden omdat het deel zuurstof (21%) bij 70m diepte als het ware giftig wordt.Heeft te maken met de druk v/h water op diepte en het onder druk inademen van perslucht.(moeilijk verhaal om zo even uit te leggen)
Ik beperk mij tot Max. rond de 40 á 45 meter diepte.
Maar de meeste goede vondsen doe je op slecht 2 á 3 meter diepte.
Laatst gewijzigd door hevo op 07 mar 2013 07:46, 1 keer totaal gewijzigd.
En toen was je nog een meisje?
Zelfs rustig aan ging niet bij mij.
Maar ik heb wel 2 keer een beste longontsteking gehad waarvan ze zij de laatste keer in het ziekenhuis heel leuk vertelden "u had niet een weekje later moeten komen" dat was 4 jaar geleden. Sinds die tijd doe ik wel rustiger aan en let wat meer op qua gezondheid. Maar de boodschap van de longarts is goed aangekomen.
Zou zomaar kunnen dat mijn longen wat minder zijn/waren. Mijn "duik" ervaring was een maand of 6 na de longellende.
Zelfs rustig aan ging niet bij mij.
Maar ik heb wel 2 keer een beste longontsteking gehad waarvan ze zij de laatste keer in het ziekenhuis heel leuk vertelden "u had niet een weekje later moeten komen" dat was 4 jaar geleden. Sinds die tijd doe ik wel rustiger aan en let wat meer op qua gezondheid. Maar de boodschap van de longarts is goed aangekomen.
Zou zomaar kunnen dat mijn longen wat minder zijn/waren. Mijn "duik" ervaring was een maand of 6 na de longellende.
- Frank Switser
- Site Owner
Ik heb alleen met snorkel gedoken, maximaal iets van 6 meter diep.
Geen angst voor het water, maar (onderwater-)grotten hoeven van mij niet zo. Dan heb ik wel enige last van claustrofobie......
Geen angst voor het water, maar (onderwater-)grotten hoeven van mij niet zo. Dan heb ik wel enige last van claustrofobie......
Nog nagevraagd bij Garmin hoe het zit met eventuele garantie, aangezien ik deze zonder bon heb gekocht. Garmin heeft laten weten dat de garantie van dit toestel loopt tot en met 20 maart 2015 omdat het toestel geproduceerd is op 20-12-2012 en 27 maanden garantie heeft...BarryXX schreef:Een splinternieuwe zumo 660 LM voor slechts € 325![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg netjes dus
Garmin lifetime update en de Onroute Motorkaarten Europa op SD. Ik kan weer even een zondagje prutsen met de nav. Rijdt iemand met die motorkaarten? Wat zijn de ervaringen?