Goedemorgen

Stel jezelf eens voor
Superb

Re: Goedemorgen

Bericht door Superb » 11 jun 2015 20:29

Vanavond de tassen gepakt. Morgen richting Cochem. Eerste buitenlandse trip met de single shade of grey!!!

Afbeelding

Wel flinke ratel opgemerkt rond de 3.500 toeren. Frank to the rescue en vanmiddag zat er een nieuwe cct bij de post. Binnen 10 minuutjes gemonteerd en morgen stijgen we met een gerust hart op.

Afbeelding

Wile E. Coyote

Bericht door Wile E. Coyote » 12 jun 2015 08:01

Veel plezier en zorg dat je db-killers erin zitten, word nogal streng op gecontroleerd.

Superb

Bericht door Superb » 15 jun 2015 21:55

Heerlijk weekendje gestuurd rondom Cochem. Mooie wereld daar en goed bereisbaar. Volgend jaar weer!
Afbeelding

De single shade of grey heeft zich goed gedragen, niks op aan te merken. Wel blij dat het lelijke rekje er weer af kan.
Afbeelding

Machtig mooi gestuurd, zou er zo weer heen willen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Superb

Bericht door Superb » 15 jun 2015 22:02

@Wile E. Coyote: dank, DB killer zat en zit erin hoor! Geluid is zo al diep genoeg. Ik ben bang dat het geluid niet te harden is als dat ding eruit gaat.

Bovendien is de powercommander en alles afgesteld met de DB killer erin. (Of maakt het voor de powercommander niks uit als je DB killer eruit haalt?)

Frank Switser
Site Owner

Bericht door Frank Switser » 16 jun 2015 09:31

Maakt meestal wel wat uit, maar niet extreem veel. Echter, jouw uitlaatsysteem komt dusdanig weinig voor op de BB dat het alleen maar een inschatting is van mijn kant.
Maar je kan het altijd proberen, er gaat niets kapot en je merkt het verschil vanzelf (of niet dus.....).
The best thing to wear is a smile!

WWW.AFSMOTORPARTS.NL

Superb

Bericht door Superb » 16 jun 2015 16:21

@Frank: bedankt voor je reactie. Het was een zuiver theoretische vraag. Ik laat de killer zitten, geluid zit nu mooi tussen beschaafd met een rauw randje. Vind de bb toch een beetje een gentlemen machine waardoor een ongedempte brul m.i. snel ordinair wordt. Een SP2 zonder db killers vind ik dan wel weer machtig. Daar past het wel bij.

Superb

Bericht door Superb » 27 jan 2016 19:15

Lang weekend Moezel is weer geboekt! 23-26 juni. Dit weekend kuipwerk demonteren voor de winterbeurt en solderen blauwe leds in het dashboard.

Superb

Bericht door Superb » 29 feb 2016 08:37

Na de motorbeurs brand het mij in om weer te gaan rijden maar dit weekend is er alweer gestrooid hiero. Dat past mij niet als poetser :(. Ik ben wel klaar met deze halfslachtige winter. Het zonnetje schijnt maar de wegen zijn wit van de pekelklodders.

De single shade of grey staat naakt in de garage en is net terug van de winterbeurt. Al het kuipwerk heb ik vooraf gedemonteerd en de volledige Meguiar behandeling gegeven. De boel ligt op zolder te wachten op beter weer. Dashboard ligt inmiddels op de vliegbasis voor het solderen van de smt ledjes. Dat zijn echt kleine krengen dus daar durf ik zelf niet de soldeerbout op te zetten. Ik hoop eind volgende week de boel terug te hebben. Heb bij Frank mooie Barracuda Idea knipperlichtjes besteld in zilverkleur. Mooie dingetjes, ik heb ze op de motorbeurs even bewonderd. Dan hopelijk midden maart alles weer opbouwen en rijden!!!!

Gelukkig kan ik vanmiddag mijn nieuwe auto ophalen dus toch nog wat motorisch plezier in wintertijd.

Plaats reactie